• Jimahen89

    GBP operation?

    Jag har haft kraftig övervikt i större delen av mitt liv och efter två graviditeter och en ohälsosam livsstil så är mitt bmi uppe på 41. Jag har haft hypotyreos sen jag var 14 och har nu även fått veta att jag har pcos vilket kan förklara varför jag har haft svårt att gå ner och hålla vikten.. att jag gått upp i vikt är ingen hemlighet, har ätit massa skräp så kan inte bara skylla på sjukdomarna där. Har de senaste månaderna kämpat med maten och att utesluta kolhydrater och annat och jag har gått ner i vikt men det går upp och ner.. det är som att min kropp bara inte kan hålla viktnedgången nere och fortsätta neråt så jag känner själv att jag håller på att bli knäpp för det känns som allt slit är förgäves.  Jag är 28 år och har två barn som jag vill orka springa och spela fotboll med och kunna hoppa studsmatta osv som jag inte kan idag så har nu börjat fundera på att faktiskt göra en gbp operation. 

    så jag undrar helt enkelt, ni som gjort en... hur har det gått och hur mår ni idag?

  • Svar på tråden GBP operation?
  • Jimahen89
    Anna74a skrev 2017-03-05 20:25:28 följande:

    Börja med att köra en detoxkur, det fixar till en hel del obalanser i kroppen.


    Tvivlar på att det botar min pcos.
Svar på tråden GBP operation?