• Anonym (Väldigt nyfiken)

    Hur känns en sybian?

    Jag har sett ett antal videoklipp där kvinnor rider en sybian och verkar njuta extremt mycket och få väldigt starka och omtumlande orgasmer.

    Jag vet att maskinen typ kombinerar vibrationer med cirkelrörelser via attrappen, men har som kille lite svårt att föreställa mig hur det verkligen känns därnere, vilket förstås bara gör mig ännu nyfiknare. Så nu undrar jag helt enkelt hur det känns, kan inte du som har provat en sybian och gillade det försöka ge en beskrivning?

  • Svar på tråden Hur känns en sybian?
  • Anonym (Bengt 57)

    Jag är visserligen en kille men jag njuter mycket av en symbian. Ska du prova själv så får du tänka på att de ger väldigt starka vibrationer mellan anus och pungen. Jag är själv väldigt känslig just där vilket gör det extra skönt. Annars är det en fantastisk upplevelse och man kan reglera hårt hårt den trycker och hur långt in den penetrerar med hjälp av din kroppstyngd. Det är lite ovant på slutet när man sjunker ner efter orgasm och den går hela vägen upp, men man vänjer sig.

  • NinjaLinan

    Jag har provat en en gång och kan bara säga att den är underbar.
    Min man fick leda ut mig ur rummet efter vi var klara och jag var darrig i knäna i flera timmar efteråt.
    Enda nackdelen är att de låter väldigt mkt.

  • Anonym (Väldigt nyfiken)
    Anonym (Bengt 57) skrev 2017-03-06 14:18:55 följande:

    Jag är visserligen en kille men jag njuter mycket av en symbian. Ska du prova själv så får du tänka på att de ger väldigt starka vibrationer mellan anus och pungen. Jag är själv väldigt känslig just där vilket gör det extra skönt. Annars är det en fantastisk upplevelse och man kan reglera hårt hårt den trycker och hur långt in den penetrerar med hjälp av din kroppstyngd. Det är lite ovant på slutet när man sjunker ner efter orgasm och den går hela vägen upp, men man vänjer sig.


    Det låter spännande! Jag kan ju säga så mycket som att jag gärna vill pröva själv.
    Har du använt "vanliga" vibratorer också? Isf, hur är skillnaden i känslan liksom? Är det bara att vibrationerna hos sybianen är starkare eller är det en annan... kvalitet på det hela liksom?
  • Anonym (Väldigt nyfiken)
    NinjaLinan skrev 2017-03-06 14:27:10 följande:

    Jag har provat en en gång och kan bara säga att den är underbar.
    Min man fick leda ut mig ur rummet efter vi var klara och jag var darrig i knäna i flera timmar efteråt.
    Enda nackdelen är att de låter väldigt mkt.


    Härligt... Skäms
    Det är en obeskrivlig upplevelse med andra ord?
  • Anonym (Bengt 57)
    Anonym (Väldigt nyfiken) skrev 2017-03-06 14:53:04 följande:
    Det låter spännande! Jag kan ju säga så mycket som att jag gärna vill pröva själv.
    Har du använt "vanliga" vibratorer också? Isf, hur är skillnaden i känslan liksom? Är det bara att vibrationerna hos sybianen är starkare eller är det en annan... kvalitet på det hela liksom?
    Den är mycket kraftigare och man använder kroppstyngden för att reglera hur hårt det skall vara. Man kan rida den så man slipper använda handen med en vibrator, det bär lite svårt att komma åt. Dessutom har du två händer över till att runka med.
  • NinjaLinan
    Anonym (Väldigt nyfiken) skrev 2017-03-06 14:55:55 följande:
    Härligt... Skäms
    Det är en obeskrivlig upplevelse med andra ord?
    Lite så... de som skulle testa efter mig skrattade lite åt mig :D
  • Anonym (kille+tjej=sant)
    NinjaLinan skrev 2017-03-06 15:22:44 följande:
    Lite så... de som skulle testa efter mig skrattade lite åt mig :D
    Finns det verkligen någon normal kille, eller tjej som vill sitta på en sån. Varför inte bara knulla med varandra, i fitthålet, och bajsa genom bajshålet. 
  • Underbaraälskade
    NinjaLinan skrev 2017-03-06 15:22:44 följande:
    Lite så... de som skulle testa efter mig skrattade lite åt mig :D
    Var det på någon klubb i Stockholm du fick chansen att prova den!?
    Var den så bra att du tänker köpa en egen?
  • Anonym (Väldigt nyfiken)
    Anonym (kille+tjej=sant) skrev 2017-03-06 16:57:28 följande:
    Finns det verkligen någon normal kille, eller tjej som vill sitta på en sån. Varför inte bara knulla med varandra, i fitthålet, och bajsa genom bajshålet. 
    Nu är det ju inte självklart att samlagsformen av sex fungerar för alla, en del kvinnor får väldigt ont eller kommer helt enkelt inte av det medan sybian uppenbarligen erbjuder en upplevelse som en man aldrig är kapabel till att ge.
    Men du kanske vill förbjuda alla som inte föredrar gammalt hederligt heterosex i missionärsställningen att få komma?
  • Anonym (Bengt 57)
    Anonym (kille+tjej=sant) skrev 2017-03-06 16:57:28 följande:
    Finns det verkligen någon normal kille, eller tjej som vill sitta på en sån. Varför inte bara knulla med varandra, i fitthålet, och bajsa genom bajshålet. 
    Det är onormalt att enbart knulla killöe+tjej i fitthålet. Det vanliga, alltså det som folk gör mest är en massa mer saker, oralt, analt, kramas, kille+kille, tjej+tjej osv.

    De som enbart och aldrig gör nåt annat än knullar i fitthålet kille+tjej är ovanliga
Svar på tråden Hur känns en sybian?