• Anonym871

    Hinnsvepning och öppen 4 cm

    Har någon gjort en hinnsvepning och varit öppen 4 cm? Mogen tapp och den håller på att förkortas ! Hur gick det ? När startade det ?

  • Svar på tråden Hinnsvepning och öppen 4 cm
  • Anonym (Gjorde 3-4 st)

    Gjorde 3-4 st, efter den sista hann jag bara hem, så gick vattnet. Var öppen ca 3 cm då. Och det var "mjukt" där inne :D Efter den första och andra fick jag värkar direkt, sen hände inget mer. Hur långt har du kvar av din grav?

  • Ankissen

    Jag vet inte hur öppen jag var när jag gjorde min hinnsvepning med första barnet, men jag kände redan när jag gick därifrån att jag fick annorlunda känsla i magen. På eftermiddagen gick vattnet och på morgonen dagen därpå föddes barnet.

  • Anonym871

    Är i vecka 38 i morgon ( 37+0) de ska göra hinnsvepning i morgon men har öppnat mig så är öppen 4 redan nu


    Anonym (Gjorde 3-4 st) skrev 2017-03-08 11:09:09 följande:

    Gjorde 3-4 st, efter den sista hann jag bara hem, så gick vattnet. Var öppen ca 3 cm då. Och det var "mjukt" där inne :D Efter den första och andra fick jag värkar direkt, sen hände inget mer. Hur långt har du kvar av din grav?


  • Anonym (Gjorde 3-4 st)
    Anonym871 skrev 2017-03-08 11:16:22 följande:

    Är i vecka 38 i morgon ( 37+0) de ska göra hinnsvepning i morgon men har öppnat mig så är öppen 4 redan nu


    Håller tummarna för att det fungerar! :)

    Det borde ju nästan göra det om du redan är öppen så pass :)
Svar på tråden Hinnsvepning och öppen 4 cm