vapern skrev 2017-11-21 10:58:42 följande:
Jag fick anmäla direkt på flygplatsen, de frågade hur väskan ser ut och var jag vill ha den levererad. Behövde såklart visa bagage-tagen och mitt boardingkort. Sedan när den levererades två dagar senare av budfirma var den helt misshandlad och sprucken... så tvingades åka tillbaka till flygplatsen och reklamera skadorna. Då frågade de hur gammal väskan är, värde osv, och tittade på den. Sedan fick jag ett bevispapper på att jag gjort det och nästa steg var att göra en snarlik process fast online. Detta var för Norwegian och deras reklamationssida fungerade inte för fem öre. I slutändan upptäckte jag att den inte ville ta JPG-bilderna jag laddade upp fast det stod tydligt att de tar det, men PDF gick. Så maaassa krångel senare fick jag 50 euro i kompensation. Detta var då för skadorna och inte för förseningen i sig. :)
Fan vad dåligt, förstår om du är sur.
Ts, hur gick det för dig?