• Äldre 13 Mar 13:24
    4569 visningar
    9 svar
    9
    4569

    VLCD 2017

    Flera där ute som tänker börja med vlcd, eller kanske redan håller på? Här kan vi samlas och peppa varandra och ge stöttning. Jag ska börja idag och ha målet att gå ner 15 kg. Vore trevligt med några att göra denna viktresa med!

    Det spelar ingen roll vilket märke du kör på, Modifast, Naturdiet, Nutrilett osv.. alla är välkomna in och skriva av sig.

    Undanber alla negativa kommentarer om denna form av diet. 

  • Svar på tråden VLCD 2017
  • Äldre 15 Mar 13:03
    #1

    ..

  • Anonym (Pulve­rdieta­rn)
    Äldre 16 Mar 14:56
    #2

    Hur går det för dig?

    Jag började med i måndags så inne på dag 4 nu, har inte fuskat något utan kör på mina påsar. Jag har både nutrilet och naturdiet för lite variation.

    Vad kör du på? :)

  • Anonym (Pulve­rdieta­rn)
    Äldre 20 Mar 13:16
    #3

    Håller du fortfarande på eller la du av?

    Jag har nu klarat av första veckan och är nu inne på dag 8. Jag trodde det skulle vara kämpigare under helgen men det vart det inte alls faktiskt, det gick rätt smärtfritt och jag har fortfarande inte fuskat någon gång.

    Jag känner på mina brallor att dom sitter lite slappare men vill inte väga mig riktigt än :)

  • Äldre 22 Mar 19:57
    #4
    Anonym (Pulverdietarn) skrev 2017-03-20 13:16:54 följande:

    Håller du fortfarande på eller la du av?

    Jag har nu klarat av första veckan och är nu inne på dag 8. Jag trodde det skulle vara kämpigare under helgen men det vart det inte alls faktiskt, det gick rätt smärtfritt och jag har fortfarande inte fuskat någon gång.

    Jag känner på mina brallor att dom sitter lite slappare men vill inte väga mig riktigt än :)


    Hej! Jo jag är fortfarande igång! Gick ner 2,3 kg första veckan. Nu står jag lite stilla, jobbar natt och då vill kroppen gärna lägga på sig vätskan verkar det som. Hur går det för dig? 

    Jag kör med nutrilett!!
  • minnah­88
    Äldre 22 Mar 22:54
    #5

    Hej!

    Jag började idag med Allevo. Har ca 30 kg att bli av med och tänker att det här kan vara en bra start. Har tidigare kört med xtravaganza gick ner 15 kg, höll vikten länge och sen blev jsg gravid. Efter det så har det eskalerat...

    Hur mår ni?

  • Äldre 23 Mar 15:35
    #6

    Jag har gått på Modifast i 17 veckor nu och det har gått hur bra som helst. Gått ner 40 kg hittills.

  • minnah­88
    Äldre 23 Mar 17:40
    #7

    Oj vad bra! Har du bytt ut alla mål? Idag är andra dagen och jag tycker det är sååå jobbigt. Vill ha riktig mat

  • Anonym (Pulve­rdieta­rn)
    Äldre 27 Mar 00:33
    #8

    Vad duktiga ni är! Går det bra för er? Jag kämpar fortfarande på, idag är dag 14 avklarad. Börjar bli aningen sugen på fast föda men än är jag inte klar.

    Tränar ni någon under dieten? Jag försöker vara bättre på vardags motionen och kör 30 min på löpbandet varje dag och vissa dagar har jag varit ute och cyklat någon timme.

    Jag tänkte köpa naturdiets thaisoppa, är det någon som smakat den? Jag skulle vilja ha något varmt nu så tänkte prova en sån. Jag brukar planera in löpbandet när sambon ska äta men nu börjar vi sakna middagsstunden.

  • Äldre 30 Mar 15:45
    #9

    Jag har bytt ut alla mål ja. Det händer att jag ligger över den rekommenderade dieten på 4 påsar om dagen alltså 860 kcal. Det bli ibland 5-6 påsar istället men fortfarande ett kaloriskt underskott. Jag har inte haft några som helst problem under tiden. Ingen onormal hungerkänsla eller så. Nu har jag två veckor kvar och sen ska jag trappa upp det med vanlig föda successivt.

Svar på tråden VLCD 2017