• Minbaby

    Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

    Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

  • Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • sommar 77

    Hej!

    Jag har BF 12/11... :)

    Fyller 40 år och har tre barn samt två bonusbarn:)

    Spännande detta!

  • Minbaby

    Va spännande :)
    Jag har beräknad bf 22/11, sen får man väl se om den lilla kan tänkas komma tidigare. 
    Har du känt av några krämpor ännu eller mår du som vanligt?
    Jag mår redan lite illa t o f,  ont i brösten och ngt yrslig så får väl se hur det här utvecklar sig ;) ...
    Min förra graviditet var väldigt bra, mådde lite illa i början men inga större krämpor, inga foglossningar el liknande. Men då var man några år yngre och dessutom mer vältränad Tyst

  • Tiinuli

    Hej!

    Plussade 1.3, bf 13.11 och blir fjärde barnet, min sambos första så mycket spännande. Har 3 killar i åldrarna 6,8,13
    Fyller 36 i maj

  • Frida

    Plussade i fredags ???? Bf 18/11 enligt appen ???? Nyss fyllda 39 år och vi väntar vårt 5:e barn ????

  • sommar 77

    Hej, vad kul med så många "gamlingar":)

    Visst är det mer nervöst nu när man är äldre.

    Jag fick mf i oktober så jag är beredd på det värsta...

  • sommar 77

    Jag mår jättebra, känner i princip ingenting mer än trötthet...

    Lite trög i magen också....men mår annars prima men är ju bara i v 6..

  • Guldvagen8

    Hej!!
    En till gamling är 36 år och väntar nr 4! Har ett antal missfall med mig så vi hoppas att detta går vägen nu.

  • tomten12

    Här platsar jag! 38 år, väntar mitt 3:e barn( 4:e graviditet efter MA nov 2016)
    BF 21/11 om allt går vägen.

    Första ( och sista) barnet med ny sambo.. blir lite sladdis då de större barnen är 9 och 6 år.

  • tomten12

    Mår prima än så länge.. Lite lätt yrslig emelllanåt bara. Men har mått bra med de andra barnen också, så jag räknar inte med några direkt krämpor...ÄN.

    Men det är ju så spännande här i början, är ju så mkt konstiga saker som händer med kroppen varje vecka Den beter sig helt irrationellt !!

Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!