• Anonym (Undra­r)
    Äldre 19 Mar 23:02
    24256 visningar
    31 svar
    -3 +4
    31
    24256

    Hotwife, var hittar jag en man?

    Jag skulle vilja leva med en man då vi tar in en man (eller kanske några extra) för sex ibland. T ex det. Men att han är mig trogen. Det är väl nåt sånt som kallas hotwife?

    Vet bara inte var man ska söka o hitta en sån man? Finns några särskilda sidor för sånt, i Sverige?

  • Svar på tråden Hotwife, var hittar jag en man?
  • Anonym (Man)
    Äldre 19 Mar 23:07
    #1

    Jag skulle gissa att du kanske kan finna en sådan man på t.ex. darkside. Möjligtvis bodycontact även om man inte direkt söker förhållande där.

    Vet även att det finns flera cuckold grupper på qruiser, men det är ju en sida för främst bs och hs personer, vilket kanske inte faller dig i smaken?

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 23:21
    #2

    Darkside? Trodde jag mest var för bdsm-folk, att det mest är såna som hänger där menar jag. Så folk söker alltså inte förhållande på Bodycontact då, jaså. Utan bara tillfälliga kontakter? 

    Qruiser vet jag inget om, själv är jag varken hs eller bs iaf.

  • Äldre 19 Mar 23:26
    #3

    Jag har erfarenhet av både bc och ds och tror att bc vore det bästa forumet för dig.

    Visst, majoriteten letar inte efter ett längre förhållande där men visst händer det att sådana skapas. Var tydlig i vad du söker, sålla stenhårt bland de (många!) svar du kommer att få och förhåll dig ganska pragmatisk till det hela tills du lärt känna personen är mina bästa råd.

  • Äldre 6 Aug 20:06
    #4

    Jag hade i första hand försökt med Bodycontact och i andra hand Darkside.
    Var väldigt tydlig med vad du söker, var såväl kritisk som öppensinnad när du läser allt skräp som besudlar din brevlåda.
    Det finns även en annan sida som också skulle kunna funka för ditt ändamål, fetlife . com, det är en internationell sida med många möjligheter.

    Lycka till

  • Anonym (Mr Prefec­t)
    Äldre 6 Aug 20:39
    #6
    +1
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-19 23:02:35 följande:

    Jag skulle vilja leva med en man då vi tar in en man (eller kanske några extra) för sex ibland. T ex det. Men att han är mig trogen. Det är väl nåt sånt som kallas hotwife?

    Vet bara inte var man ska söka o hitta en sån man? Finns några särskilda sidor för sånt, i Sverige?


    Min fru har tre älskare.. ;)
    Så hon kan väl kallas en sk hotwife även om vi inte gillar begrepp..
    Vi träffades via jobbet kan man säga..
    Vi finns på på DS och BC. Tror DS är bäst. Det finns en cuckoldgrupp och kanske även en hotwifegrupp..
  • Anonym (Cocko­ld)
    Äldre 22 Aug 11:00
    #7
    -1

    Har du hittat någon man? Synd jag är upptagen då jag skulle älska att sådant förhållande som du beskriver. Drömmen skulle vara att dela sin sin älskade med en annan man.

  • Anonym (Mjölk­a mig)
    Äldre 4 Oct 22:16
    #8
    -1

    Hittade du någon man ? Och går det bra ? Berätta lite Glad

  • Anonym (Begre­pp)
    Äldre 5 Oct 03:41
    #9

    Cuckold och hotwife är inte samma sak. Det du vill ha är en hotwife-livsstil. Det är vanligare än man tror :)

  • Anonym (GymKi­ng)
    Äldre 5 Oct 09:04
    #10
    -1
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2017-08-06 20:39:31 följande:
    Min fru har tre älskare.. ;)
    Så hon kan väl kallas en sk hotwife även om vi inte gillar begrepp..
    Vi träffades via jobbet kan man säga..
    Vi finns på på DS och BC. Tror DS är bäst. Det finns en cuckoldgrupp och kanske även en hotwifegrupp..
    Vad i helvete e det här? Man kan inte tro att det finns människor som du på riktigt. Kan tänka mig att det är du som har tre män som du snuskar med, tror knappast att din fru kan respektera dig.
  • Anonym (GymKi­ng)
    Äldre 5 Oct 09:06
    #11
    -1
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-19 23:21:48 följande:

    Darkside? Trodde jag mest var för bdsm-folk, att det mest är såna som hänger där menar jag. Så folk söker alltså inte förhållande på Bodycontact då, jaså. Utan bara tillfälliga kontakter? 

    Qruiser vet jag inget om, själv är jag varken hs eller bs iaf.


    Poängen är att på dessa sidor finns massor av folk som du som inte är normala, dvs de som det är något stort jävla fel på. Ingen riktig man skulle acceptera en sån slampa som inte förstår vad en vanlig relation är.
Svar på tråden Hotwife, var hittar jag en man?