• Anonym (Durex)

    Ngn som prövat Durex Intense?

    Dom gör ju reklam just nu fö ngn ny kräm som skall hjälpa kvinnor att lättare få orgasm.

    Så frågan är om ngn härinne har prövat det och om det fungerade.
    Dels om ni hade lit problem att få orgasm innan och att det gick lättare.
    Eller om det va så att ni ej hade problem men att ni fick flera lättare.

    Sen hur används den, smakar den ngt, jag menar om man har på den på klitoris innan oralsex osv.

    Vore interesant å höra era erfarenheter.
    Skall nog pröva nästa helg jag träffar flickvännen, inte för att det är ngt problem för henne.
    Men om det finns ett sätt att göra det ännu skönare för henne så vill jag prova för hennes skull!!!

  • Svar på tråden Ngn som prövat Durex Intense?
  • kåtlisa

    Personligen tycker jag bättre om L-Argiplex Lustgel men Durex Intense gör det den lovar för i mitt fall då känsligheten ökar markant och så också chansen att få orgasm. Tycker dock som sagt att L-Argiplex har en bättre verkan men det kan säkert vara högst individuellt. Har aldrig fått några kommentare om det påverkar smak eller lukt på något negativt sätt.

  • Anonym (Durex)

    Härligt att det verkar funka, har ej prövat den L-argiplex men får väl köpa båda och göra en jämförelse.
    Kort fråga har du prövat om känsligheten ökar bak också?

  • kåtlisa
    Anonym (Durex) skrev 2017-03-21 10:23:58 följande:

    Härligt att det verkar funka, har ej prövat den L-argiplex men får väl köpa båda och göra en jämförelse.
    Kort fråga har du prövat om känsligheten ökar bak också?


    Det har jag inte testar och kommer inte att göra det.
    Det som däremot är lite trevligt är att även bröstvårtorna blir kännsligare om man känner för det. Visserligen fungerar tigerbalsam ännu bättre men det luktar inte så gott smakar om möjligt ännu värre. Det som dock är värt att testa som kan fungera lika bra är tandkräm med mint.
  • Anonym (Durex)

    Ok!
     Ja tigerbalsam har ju inte så upphettsande lukt om man säger så.
    Så man kan jämföra det med tigerbalsam fast utan lukt då med andra ord.

    Köpte ngt glid på apoteket för många år sedan som hette ngt med het, men den tjejen gillade det ej.
    Det brännde tyckte hon då om jag ej minns fel.

    Hoppas det ej är samma med detta, men det kan ju vara individuellt från person till person!

  • kåtlisa
    Anonym (Durex) skrev 2017-03-21 10:51:55 följande:

    Ok!
     Ja tigerbalsam har ju inte så upphettsande lukt om man säger så.
    Så man kan jämföra det med tigerbalsam fast utan lukt då med andra ord.

    Köpte ngt glid på apoteket för många år sedan som hette ngt med het, men den tjejen gillade det ej.
    Det brännde tyckte hon då om jag ej minns fel.

    Hoppas det ej är samma med detta, men det kan ju vara individuellt från person till person!


    Tyvärr kan man inte på långa vägar jämföra dessa med tigerbalsam eller ett bra liniment. Självklart är det högst individuellt vad man gillar.
  • Anonym (Man)

    Någon fler som testat och kan ge recension på gelén?

  • Eva V

    Bara som att ta på ett värmande sportliniment, båda känner sig varma där Durex intense hamnat.

    Inget hormonellt eller medicinskt tyvärr?

  • Anonym (Man)

    Vi har köpt denna och tjejen gillar den. Hon vill gärna använda den varje gång.

    Jag kommer troligtvis köpa en ny flaska när denna tar slut men frågan nu är om det finns andra produkter som är bättre? Nån skriver L-Argiflex men är det någon som testat olika lustkrämer och kan berätta, vem är bäst?

Svar på tråden Ngn som prövat Durex Intense?