• Elicia

    Hotell i New York ...Tips?

    Hej !
    Är det någon som har ngr tips på hotell i New York.

  • Svar på tråden Hotell i New York ...Tips?
  • Dixie

    Finns ju massor - vad är du ute efter - centralt, prisvänligt (billigt lär man ju inte hitta - särskilt inte med dollarkursen) barnvänligt, lyxigt, stora rum?!

  • flygrl

    Vi bodde på Jolly Madison Towers tinyurl.com/l7vo2tt som ligger otroligt centralt i hörnet 38th street och Madison Avenue. Det e i Midtown nära Empire State Building, Times Square mm. Mitt på Manhattan. :)

    Hotellet e välskött & rent med sköna sängar och sjysst badrum. Absolut inget lyxhotell men perfekt om man vill ha bra övernattningsställe men i övrigt mest e ute & kollar in stan. Som vi gjorde.

  • Elicia

    Vi är 5 tjejer som åker i september och vill ha något billigt men relativt centralt...

  • Duckan

    Absolut inget fancy, men helt okej, Hotel Pennsylvania. Ligger nära Madison Sq Garden, Midtown. Vi gick till det mesta vi ville se utan problem.

  • aerial

    Pod 51 (finns på 39th street också, Pod 39). Billigt och fräscht, ligger i Midtown och nära tunnelbana om man vill åka det. Själv går jag alltid när jag är i NY, iallafall om jag ska någonstans på Manhattan.

  • Lilas
    Duckan skrev 2017-03-22 08:53:30 följande:

    Absolut inget fancy, men helt okej, Hotel Pennsylvania. Ligger nära Madison Sq Garden, Midtown. Vi gick till det mesta vi ville se utan problem.


    Det har en bekant till mig pratat om för länge sen oxå, att hon brukade bo där när hon var i NY (vilket hon var nån gång om året).

    Jag har själv velat åka till NY men aldrig kommit iväg, men nån gång så :)
Svar på tråden Hotell i New York ...Tips?