• Anonym (Ångerfull)

    Ni som gjort abort nyligen o ångrar er i kalmarområdet

    Söker efter tjejer som nyligen, eller för längesen, gjorde abort "för nån annan skull" eller vad som & som ångrar sig idag. Jah behöver prata med folk som varit med om samma senario men känner INGEN & kuratorer förstår inte på samma sätt. Mår så dåligt över aborten & ångrar ihjäl mig. Vill bara prata ut i samma rum som någon annan som känner detsamma.

    Kram

  • Svar på tråden Ni som gjort abort nyligen o ångrar er i kalmarområdet
  • Brustet hjärta

    Hej

    Jag gjorde en medicinsk abort för fyra veckor sedan o har nu gråtit mig tom i fyra lååånga veckor. Har fem barn o blev glad över ännu ett plus men de blev dock inte mannen i mitt liv utan han hotade med att flytta så tillslut kändes de som jag inte hade nåt annat val än abort. Vilket jag ångrar av hela mitt hjärta. Jag känner mig så nere o har tappat lusten på livet o jag vill inte träffa folk utan helst bara vara hemma o gråta. Detta äter mig levande. Vet inte hur jag ska klara av att leva med de här. Har ingen att prata med. Vill inte prata med folk heller egentligen för jag känner mig som en hemsk människa/mamma som tog detta beslut även om jag inte ville. Så jag förstår precis hur du känner dig. Kram till dig <3

  • Anonym (Ångerfull)
    Brustet hjärta skrev 2017-03-21 21:41:22 följande:

    Hej

    Jag gjorde en medicinsk abort för fyra veckor sedan o har nu gråtit mig tom i fyra lååånga veckor. Har fem barn o blev glad över ännu ett plus men de blev dock inte mannen i mitt liv utan han hotade med att flytta så tillslut kändes de som jag inte hade nåt annat val än abort. Vilket jag ångrar av hela mitt hjärta. Jag känner mig så nere o har tappat lusten på livet o jag vill inte träffa folk utan helst bara vara hemma o gråta. Detta äter mig levande. Vet inte hur jag ska klara av att leva med de här. Har ingen att prata med. Vill inte prata med folk heller egentligen för jag känner mig som en hemsk människa/mamma som tog detta beslut även om jag inte ville. Så jag förstår precis hur du känner dig. Kram till dig <3


    Bor du i Kalmar? Vill du ses? Känner exakt som dig, känns som att jag gjorde detta endast för hans djävla skull. Hatar min sambo efter detta.
  • Brustet hjärta

    Hej

    Tyvärr bor jag inte där. Hade gärna gjort de så hade vi kunnat träffas o prata. Har inte heller någon att prata med. Bor Norrland. Jag hatar mig själv att jag gick med på aborten. Samtidigt älskar jag min man men de fick sig ett rejält törn och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men de finns nåt där nu från min sida som inte känns bra. Känner mig väldigt ensam o han är inte så sugen på att prata om aborten o vill nog inte se hur dåligt jag mår.

Svar på tråden Ni som gjort abort nyligen o ångrar er i kalmarområdet