• Romeoochjulia

    Söker vänner i Karlstad.

    Hej! Jag är nyinflyttad i Karlstad och känner knappt någon. Mina arbetskollegor är dem ända och dem har ett flertal ggr frågat om vi ska hänga men det är inget jag känner för, dels för att vi ska jobba ihop :) hade många vänner och släktingar runt om mig där jag bodde tidigare så därför har jag ingen lust att själv ta initiativ och gå fram å prata med någon så df gör jag ett försök här :) jag är 22 år, man, vill gärna va lite anonym då det är första gången jag gör på detta sättet. Båda könen går bra att umgås med, även äldre, alla åldrar går bra.

    Vill du dejta och ta steget längre så går det också bra, för tjejer bara då:)

    Skicka privat meddelande eller svara med inlägg:)

  • Svar på tråden Söker vänner i Karlstad.
  • Anonym (Raggaren)

    Hur svårt kan det vara? Går ner på stan och gå in på närmaste krog för där är hela stan. Alla i Karlstad super som fan, så gå till krogen och kolla in vilka du vill hänga med. Enkelt.

  • Romeoochjulia

    Det ända jag vill ha på klubben är engångsligg och inget mer. Vänner däremot tycker jag fortfarande är svårt att få på klubben och liknande.

  • Anonym (Raggaren)

    Förstår fortfarande inte problemet. Du är ju i Karlstad, herregud, mer lössläppt blir det inte i det här landet.

  • Anonym (Raggardöden)
    Anonym (Raggaren) skrev 2017-03-22 17:22:56 följande:

    Förstår fortfarande inte problemet. Du är ju i Karlstad, herregud, mer lössläppt blir det inte i det här landet.


    Herregud vilken hjärndöd kommentar!

    Hoppas du lyckas hitta vänner. Jobbet är alltid jobbet men ibland kan det faktiskt finnas kul folk där också!
  • Anonym (Raggaren)
    Anonym (Raggardöden) skrev 2017-03-22 17:48:32 följande:
    Herregud vilken hjärndöd kommentar!

    Hoppas du lyckas hitta vänner. Jobbet är alltid jobbet men ibland kan det faktiskt finnas kul folk där också!
    Du har ingen humor.
Svar på tråden Söker vänner i Karlstad.