• moaguu­un
    Äldre 24 Mar 22:19
    21117 visningar
    27 svar
    27
    21117

    Vilket soffbord är snyggast?

    Jag försöker hitta möbler men fastnar vid soffbord och TV bänk. Men tillslut har jag hittat två som jag jag tycker är fina, även om de egentligen var lite väl dyra. Det svarta hade jag i så fall tänkt köpa med vit ovansida. Vilket hade ni valt? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket soffbord är snyggast?
  • moaguu­un
    Äldre 24 Mar 22:20
    #1

    Bilden kom inte med i inlägget som vanligt.

  • Äldre 24 Mar 22:30
    #2

    Beror helt på hur rummet ser ut i övrigt och vilka möbler bordet ska matchas med?


  • Äldre 24 Mar 22:34
    #3

    Personligen gillar jag nr 1 mest.

  • moaguu­un
    Äldre 24 Mar 22:35
    #4

    Jag ska ha den här soffan. sedan vet jag inte. Men jag tror båda borden kan passa in, spelar nog ingen roll på så sätt.

  • Äldre 24 Mar 22:36
    #5

    Ser mest ut som piedestaler så små som dom är...


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Äldre 24 Mar 22:57
    #6

    Jag föredrar stora rektangulära bord som man kan ha nytta av. Ett runt bord tar mest plats utan att vara praktiskt (om man inte har jättestort rum förstås).

    Annars tycker jag nr 1 var snyggast. Nr 2 är lite för mycket kontorslokal.

  • Äldre 24 Mar 23:00
    #7
    moaguuun skrev 2017-03-24 22:35:08 följande:

    Jag ska ha den här soffan. sedan vet jag inte. Men jag tror båda borden kan passa in, spelar nog ingen roll på så sätt.


    Ah. Tycker bord 1 generellt är snyggast.
  • Äldre 25 Mar 01:55
    #8

    Tyckte båda var ganska fula,ser ut som nåt man massproducerar och sen ställer i skolmatsalar

    Måste jag välja skulle jag välja 1an, men tror nog att den gör sig bättre som brasved än nåt annat 

  • moaguu­un
    Äldre 25 Mar 09:52
    #9
    Moraltantersuger skrev 2017-03-25 01:55:08 följande:

    Tyckte båda var ganska fula,ser ut som nåt man massproducerar och sen ställer i skolmatsalar

    Måste jag välja skulle jag välja 1an, men tror nog att den gör sig bättre som brasved än nåt annat 


    Haha Ok. Då kommer vi från lita olika världar. I skolorna jag har gått på hade vi plastbord. Dessa bord kostar runt 3000 kr och det ena är från ett litet företag.

    Men smaken är olika. Du måste ju inte välja något av borden som tur är!

    Jag lutar nog mest åt nummer 1 då det känns mer unikt. 
  • Äldre 25 Mar 11:53
    #10

    Första bordet ser lite mer unikt ut i sin stil, så jag skulle välja det.

Svar på tråden Vilket soffbord är snyggast?