• elinaehn

    söker en serie

    såg början på en serie för kanske ett halvår sedan på netflix. tror serien hade en bild på en ung tjej och ett mjölkpaket och den började nog typ så, hon hade läst om kidnappade barn på mjölkpaketet och förstått att hon varit kidnappad.
    Eller så blanda rjag ihop det. hon kom i alal fall att bo hos sin familj igen, mamman är polis och det fanns fler barn. hon trivdes dåligt och började träffa sin andra mamma (som kidnappat henne) i smyg.
    Någon som vet vad serien heter? scannat hela netflic och hittar inte.

  • Svar på tråden söker en serie
  • Griseknoen35

    Är det en bok från början? Känner igen det där från en bok jag läste när jag va någonstans i tonåren.

    Tror det även kan finnas en liknande film.

  • Carambolan

    Jag känner också igen det från en bok jag älskade när jag var liten. "Saknad Jennie 3 år" hette den första och sen fanns det flera delar.

  • Griseknoen35
    Carambolan skrev 2017-03-26 13:12:46 följande:

    Jag känner också igen det från en bok jag älskade när jag var liten. "Saknad Jennie 3 år" hette den första och sen fanns det flera delar.


    Det va den boken jag också läste :) hade glömt vad den hette.
  • Aniiee

    Boken heter The Face on the Milk Carton och är första delen av Janie Johnson av Caroline B. Coonie. 

    Den gjordes till film 1995.

    Svenska boktiteln var "Saknad: Jennie 3 år" och svenska filmtiteln var "Stulen Identitet"


    I'm better than you because I'm better than you. It's that simple.
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2017-03-26 19:30:20 följande:

    Boken heter The Face on the Milk Carton och är första delen av Janie Johnson av Caroline B. Coonie. 

    Den gjordes till film 1995.

    Svenska boktiteln var "Saknad: Jennie 3 år" och svenska filmtiteln var "Stulen Identitet"


    Janie Johnson-bokserien, alltså.
    I'm better than you because I'm better than you. It's that simple.
Svar på tråden söker en serie