• Äldre 26 Mar 12:31
    2055 visningar
    7 svar
    7
    2055

    Tui Family Life Pascha Bay Poolaccess eller balkong?

    Hej!

    Ska man välja poolaccess eller balkong med havsutsikt om man bor på TUI Family Life Pascha Bay i Turkiet?

    Har 4 barn mellan 1-10 år.

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Tui Family Life Pascha Bay Poolaccess eller balkong?
  • Äldre 26 Mar 13:05
    #1

    Har de inte 12 års gräns på poolaccess?

  • Caramb­olan
    Äldre 26 Mar 13:10
    #2

    Poolaccess verkar mest jobbigt om barnen är så små att de måste vaktas vid poolen, tycker jag.

  • Äldre 26 Mar 14:40
    #3

    Nej, ingen 12-års gräns vad jag kan se.

    Ja, alltså, det finns en grind från altanen till poolen. Jag tänker att det kanske räcker, men visst, det kan bli jobbigt att vakta 1-åringen.

    Tänkte om någon hade bott där som vet?

  • Äldre 26 Mar 15:24
    #4
    Sylta34 skrev 2017-03-26 14:40:50 följande:

    Nej, ingen 12-års gräns vad jag kan se.

    Ja, alltså, det finns en grind från altanen till poolen. Jag tänker att det kanske räcker, men visst, det kan bli jobbigt att vakta 1-åringen.

    Tänkte om någon hade bott där som vet?


    Då hade jag kört på poolaccess. Ni är väl två vuxna med och är det så att ni inte ska bada och sitta där ute så ha dörren stängd, så hade jag gjort. Är dörren öppen så är alltid en vuxen med barnen
  • Äldre 26 Mar 17:35
    #5

    Okej, det låter bra!

    Har du själv testat poolaccess någon gång?

  • Äldre 26 Mar 23:16
    #6

    Är ni två vuxna lätt poolacess. Kan vara en bra bit att gå från lägenheterna med balkong.

    Trevligt hotell men skönt med egen nedgång mindre släp på saker.

  • Äldre 27 Mar 08:39
    #7

    Tack Erkki!

    Jag läste att det inte finns hiss, därför verkar det smidigt att bo längst ner. Poolaccess har alltid varit en dröm för barnen. Det är ju jag och min man som gillar havsutsikt. Dock kanske det i detta fallet är bättre med poolaccess. Den fick man ju till ett rimligt pris på detta hotell. Med Ving har jag upplevt att poolaccess är dyrare.

Svar på tråden Tui Family Life Pascha Bay Poolaccess eller balkong?