• Anonym (Hjälp)

    Har fejkat orgasm i flera år:(

    Alltså jag vet inte vad jag ska göra snart längre. Jag har oerhört svårt att få orgasm med en kille. Jag kan inte slappna av ordentligt, för tycker själv att min mus är ful ( fast jag får höra motsatsen dagligen av min sambo så är det en låsning jag har och så blir jag stressad av tidspress att jag borde komma snabbt) Jag har fått det vid några få tillfällen i hela livet om min fd partner använde en klitorisstimulator lååång tid, resten av gångerna fejkade jag i flera år. Saken är att min nuvarande sambo och jag har ett jätteaktivt sexliv. Vi ska snart gifta oss och vi har barn ihop men jag har aldrig fått orgasm med honom. Jag har fejkat sen dag 1. Han tror jag kommer varje gång, och ibland till o med flera gånger. Jag brukar försöka bestämma mig för att sluta fejka och låtsas helt plötsligt ha fått svårt för det så han får jobba mer (och därmed kanske jag då kan komma på riktigt) men det går inte!! Antingen så säger han att han "kände när jag kom" eller frågar hur många gånger jag kom ( fast jag inte ens kom) eller så blir han så fruktansvärt besviken och ältande de gånger jag säger att jag inte kommit så jag fejkar per automatik nästa gång..och så rullar det på! År ut och år in!! Vad ska jag göra?! Sjukt tråkigt och svårt och pinsamt! Jag har inga problem att komma om jag smeker mig själv med fingrar eller vibrator men det lyckas jag aldrig med om jag inte är själv. Snart 40 år och har det så här..

  • Svar på tråden Har fejkat orgasm i flera år:(
  • fröken88
    Anonym (Hjälp) skrev 2017-03-27 17:22:16 följande:

    Alltså jag vet inte vad jag ska göra snart längre. Jag har oerhört svårt att få orgasm med en kille. Jag kan inte slappna av ordentligt, för tycker själv att min mus är ful ( fast jag får höra motsatsen dagligen av min sambo så är det en låsning jag har och så blir jag stressad av tidspress att jag borde komma snabbt) Jag har fått det vid några få tillfällen i hela livet om min fd partner använde en klitorisstimulator lååång tid, resten av gångerna fejkade jag i flera år. Saken är att min nuvarande sambo och jag har ett jätteaktivt sexliv. Vi ska snart gifta oss och vi har barn ihop men jag har aldrig fått orgasm med honom. Jag har fejkat sen dag 1. Han tror jag kommer varje gång, och ibland till o med flera gånger. Jag brukar försöka bestämma mig för att sluta fejka och låtsas helt plötsligt ha fått svårt för det så han får jobba mer (och därmed kanske jag då kan komma på riktigt) men det går inte!! Antingen så säger han att han "kände när jag kom" eller frågar hur många gånger jag kom ( fast jag inte ens kom) eller så blir han så fruktansvärt besviken och ältande de gånger jag säger att jag inte kommit så jag fejkar per automatik nästa gång..och så rullar det på! År ut och år in!! Vad ska jag göra?! Sjukt tråkigt och svårt och pinsamt! Jag har inga problem att komma om jag smeker mig själv med fingrar eller vibrator men det lyckas jag aldrig med om jag inte är själv. Snart 40 år och har det så här..


    Läste du den andra tråden Orgasmens helvete?

    Jag tror jag skrev likadant i en annan tråd, den viktigaste relation du har är inte till någon annan, utan till dig själv, din kropp och ditt huvud. Du skriver att du har svårt att komma med din partner, men kan du njuta, ha sex och komma med dig själv?

    Hur gör ni för att du ska njuta och få orgasm? Använder han fingrar, munnen? Vaginalt analt sex?

    Hur länge har ni varit tillsammans? Har du haft samma problem i tidigare relationer?
  • AndreaBD

    Det är bara att sluta fejka och använda nån sexleksak eller handen som hjälp. De flesta kvinnor kommer inte bara genom samlag, så du är långt ifrån ensam där. Bry dig inte om hur du kommer till orgasm, det är väl skitsamma!

  • Anonym (P)

    Jag har alltid fejkat orgasm men sen träffade jag min nuvarande och bestämde mig för att sluta. Kan iofs inte komma genom sex men nu använder jag eller han vibratorn på mig efter han kommit så får jag en ärlig chans att komma med. Aldrig mer fejka för det mådde jag så jäkla dåligt av! Vet dock inte vad jag hade gjort i din sits för faktum kvarstår att du ljugit för honom. Testa smek dig själv och koppla av? Så du kan lära dig komma med honom i närheten? Tar ju tid att öva på det..

  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (P) skrev 2017-03-27 18:26:57 följande:

    Jag har alltid fejkat orgasm men sen träffade jag min nuvarande och bestämde mig för att sluta. Kan iofs inte komma genom sex men nu använder jag eller han vibratorn på mig efter han kommit så får jag en ärlig chans att komma med. Aldrig mer fejka för det mådde jag så jäkla dåligt av! Vet dock inte vad jag hade gjort i din sits för faktum kvarstår att du ljugit för honom. Testa smek dig själv och koppla av? Så du kan lära dig komma med honom i närheten? Tar ju tid att öva på det..


    Åh vad skönt för dig att ha kommit över det. Det var ju så jag tänkte göra när jag träffade min nuvarande sambo. Men efter några gånger som jag fejkat så var jag ju inne i den lögnen igen och nu har det gått sååå lång tid :(
  • Anonym (Ankan)

    Jag slutade fejka för några partners sen och det är det bästa jag gjort. Istället stimulerade jag mig själv under samlag och var öppen med att det inte går annars. Hade också under en period en man som var duktig på oralsex och då lossnade det på riktigt för mig. Har nu inga problem med att slappna av och njuta och får orgasm jättelätt vid rätt behandling.

    Min nuvarande vill helst göra jobbet och hjälper till med fingrarna när han tycker det är dags (nästan alltid innan det går för honom). Efter ett halvår har vi synkat oss bra och har underbart sex. Mmmm! Men drömmen är förstås att få orgasm enbart via penetration. Endera dagen händer det kanske. Hoppas och jobbar på det!

  • AndreaBD
    Anonym (Ankan) skrev 2017-03-27 21:52:22 följande:

    Men drömmen är förstås att få orgasm enbart via penetration. Endera dagen händer det kanske. Hoppas och jobbar på det!


    Det är överskattat. Ofta är det ganska svaga orgasmer då. Så jag tycker det är lite onödigt att sikta mot det och tro att det är "målet" som man måste uppnå. Det är inte så himla speciellt heller. Det går i alla fall lika bra med klitorala orgasmer.
  • AngoStura

    Det är bara att berätta sanningen för din man för det verkar helt vansinnigt att göra som du gör nu. Vad får ens kvinnor att göra på detta vis? Verkar vara destruktivt för alla.

  • Utan användarnamn

    Jag har också haft samma problem. Med mitt ex kom jag aldrig. Jag fick också panik över detta, men vågade inte säga något till honom så fejkade också. Dock med min nya så var jag ärlig med att säga att jag har "svårt att komma", och han förstod då det inte var en så ovanlig grej. Han rör mig ungefär på det sätt som jag själv gör när jag är ensam, och han vet att en monotom rörelse vid rätt område där det är skönt tillslut kommer att få mig att komma. När jag kommit så fortsätter vi genom att ha vanligt sex.

    Kvinnor kan ha svårt att få orgasm genom vanligt sex. Prova därför att låta honom använda handen eller gå ned på dig! Känn ingen press att du måste komma så snart som möjligt. Tänk bara på hur hans beröringar får dig att känna! ;)

  • kvarnfot

    Min tant kräver en liten vibrator mot klitoris medan jag penetrerar henne. Prova det!

Svar på tråden Har fejkat orgasm i flera år:(