• Anonym (Jag)

    Ytterligare en orgasmtråd

    Finns det någon mer än jag som aldrig fått orgasm? Inte ens på egen hand?

    Känns som jag varit nära så många gånger, men kommer aldrig hela vägen.

    Finns det någon som har tips? :/ jag vill ju också och jag är trött på att fejka det för att mannen inte ska känna sig dålig.

  • Svar på tråden Ytterligare en orgasmtråd
  • Anonym (Jag)
    Ggggfggdhgzh skrev 2017-03-27 21:10:04 följande:

    Börja leka på egen hand och se vad du gillar. Onanerar du aldrig?


    Självklart, vet mycket väl vad jag gillar.. Lyckas aldrig ändå.
  • Påven Johanna II

    Det vanligaste rådet brukar vara att slappna av. Mitt råd är att göra tvärtom - håll ihop benen och spänn dem, bäckenbotten och stjärten medan du onanerar. Håll ihop fingrarna och lägg dem strax ovanför klitoris och "gnugga" sedan så snabbt eller långsamt som du tycker känns bra. 

    Tappa upp ett bad och använd duschen? Skaffa ett bra munstycke. 

    Vad har du förresten provat? Lite lättare att råda om du berättar vad du gjort som inte fungerat. 

    Fejka ALDRIG! Sluta genast med det. 

  • kioskvältare

    Fast så länge du fejkar så kan du ju heller inte komma. Om mannen känner sig dålig då ligger det hos honom och inte dig.

    Sen får du ju såklart "öva" på egen hand också men du behöver nog sluta "jaga" orgasmen utan bara njuta av det som är skönt och prova olika saker utan att du för den skull tvunget måste komma.

  • Anonym (Jag)
    kioskvältare skrev 2017-03-27 21:15:52 följande:

    Fast så länge du fejkar så kan du ju heller inte komma. Om mannen känner sig dålig då ligger det hos honom och inte dig.

    Sen får du ju såklart "öva" på egen hand också men du behöver nog sluta "jaga" orgasmen utan bara njuta av det som är skönt och prova olika saker utan att du för den skull tvunget måste komma.


    Det är på egen hand jag menar och då fejkar jag ju knappast.. Men med honom har jag gett upp det för länge sen.

    Tycker inte att jag jagar, förr brydde jag mig inte, men det börjar bli frustrerande att inte veta vad andra pratar om..
  • Cecese

    Vad har du försökt med när du onanerar? Fingrar, leksaker, vibrator? Hur länge onanerar du innan du ger upp? 
    Jag trodde inte att jag kunde få orgasm men när jag var 23 år och nybliven singel köpte jag min första vibrator och började testa mej fram. Första orgasmen tog rätt länge, tror det var över 1 timmes aktiv onani innan jag kom. 

  • Anonym (Prova)

    Prova olika ställningar när du onanerar. Tex att du sitter som om du rider någon och rör dig mot dina fingrar istället för att fingrarna rör sig mot dig.

  • kioskvältare
    Anonym (Jag) skrev 2017-03-27 21:18:56 följande:
    Det är på egen hand jag menar och då fejkar jag ju knappast.. Men med honom har jag gett upp det för länge sen.

    Tycker inte att jag jagar, förr brydde jag mig inte, men det börjar bli frustrerande att inte veta vad andra pratar om..
    Fast det gör du ju eftersom du på något sätt ser det som ett misslyckande när du inte kommer, eller hur? Du vill ju åt den där orgasmen.

    Du säger att du ju vet vad du gillar men inte riktigt eftersom du ju inte kommer. Du kanske gillar vissa saker men inte tillräckligt för att komma så då finns det ju något annat du behöver hitta som du gillar såpass mycket att du kommer. 

    Provar du olika saker och tekniker? För att fila på  med samma sak för att du "nästan" når fram kommer inte att hjälpa utan du behöver prova nåt nytt. Och som sagt, bara känna efter om något är skönt och inte sträva efter orgasmen.

    jag vet att du menade på egen hand men du måste fortfarande sluta fejka med din man, där finns också chansen att du ska kunna komma men inte så länge du fejkar. Varför är du så dum mot dig själv? Är du inte värd en orgasm? Är din man bra? Fantasifull? Experimenterar ni?
  • Anonym (Laurie Blue)

    Jag förstår din frustration. Har aldrig kommit med en kille och det tog många år innan jag kunde komma på egen hand. Funkar inte med fingrarna för mig. Däremot duschen. Skruva av munstycket och använd vattenstrålen som kommer direkt ur slangen. Testa med olika vattentryck. Och kom ihåg att övning ger färdighet. Det är som med allt annat. Man måste öva för att det ska gå bra. Och jag kan nästan garantera att du kommer komma med duschslangen! ????????????

    Investera i en bra vibrator, tex je joue mimi.

    Öva, öva, öva. Lycka till!

Svar på tråden Ytterligare en orgasmtråd