• Äldre 27 Mar 19:20
    15725 visningar
    19 svar
    19
    15725

    Dildo i stjärten

    Jag tycker mycket om att ha en dildo i analen samtidigt som jag runkar, spruten blir extra sköna helt enkelt. Men jag gillar även att vara uppfylld när jag bara ligger i sängen och surfar på nätet eller ex läser en bok. Att bara ha den inne i mig liksom :)   Det är mysigt att krama om den med ringmuskeln då och då. Fler som gillar detta ?

  • Svar på tråden Dildo i stjärten
  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 27 Mar 19:31
    #1

    Du är inte ensam. Jag föredrar att använda buttplug och kan ha den en stund när jag gör annat än runkar också. Men visst någon gång då och då tar jag en dildo istället.

    Har t o m lyckats få orgasm utan att runka.

    Händer att jag har en plugg när jag knullar tjejen, hon brukar bli lite extra kåt av det. Hon vill gärna se när den glider in.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 27 Mar 19:32
    #2

    Ja jag gillar det också. Men inte bara sådär till vardags när man läser en bok.

  • Äldre 27 Mar 19:35
    #3
    Anonym (69"-man) skrev 2017-03-27 19:31:59 följande:

    Du är inte ensam. Jag föredrar att använda buttplug och kan ha den en stund när jag gör annat än runkar också. Men visst någon gång då och då tar jag en dildo istället.

    Har t o m lyckats få orgasm utan att runka.

    Händer att jag har en plugg när jag knullar tjejen, hon brukar bli lite extra kåt av det. Hon vill gärna se när den glider in.


    Najs att höra, har ni provat att hon tar dig med strapon ?
  • Äldre 27 Mar 19:52
    #4

    Har ni haft den inne i c:a 45 minuter, jätteskönt men dags att avancera lite och ta farm buttpluggen med 16 cm omkrets Flört

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 27 Mar 20:44
    #5
    Hårfagre skrev 2017-03-27 19:35:35 följande:

    Najs att höra, har ni provat att hon tar dig med strapon ?


    Nej det är inte vår grej, igen av oss tycker att det känns lockande. Jag erbjöd henne att testa en gång, för man ska ju prova allt, men hon ville inte för hon kände sig obekväm med det. Å jag drog en lättnande suck.
  • Äldre 27 Mar 20:58
    #6

    Ok, klokt !

  • Anonym (JJ Cale)
    Äldre 27 Mar 21:21
    #7
    Hårfagre skrev 2017-03-27 19:20:55 följande:

    Jag tycker mycket om att ha en dildo i analen samtidigt som jag runkar, spruten blir extra sköna helt enkelt. Men jag gillar även att vara uppfylld när jag bara ligger i sängen och surfar på nätet eller ex läser en bok. Att bara ha den inne i mig liksom :)   Det är mysigt att krama om den med ringmuskeln då och då. Fler som gillar detta ?


    Jag tappar ståndet när jag har något i stjärten även om jag tycker det skönt. Är det bara jag?
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 28 Mar 11:09
    #8
    Anonym (JJ Cale) skrev 2017-03-27 21:21:44 följande:

    Jag tappar ståndet när jag har något i stjärten även om jag tycker det skönt. Är det bara jag?


    Kan hända mig också, men det brukar mest vara vid införandet. Tror att det beror på att man fokuserar på att slappna av o håller på o fippla lite med dildon , samtidigt som det ibland kan göra lite ont. Väl på plats brukar ståndet snabbt återkomma, framförallt om tjejen styr dildon.
  • Anonym (Man42­)
    Äldre 28 Mar 11:11
    #9

    Köpte ett buttplugskit. Provat den minsta på min tjej, den mellanstora på migsjäv. Vill ha en i henne och en i mig samtigt när vi knullar. Ska prova det nästa gång.

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 28 Mar 11:18
    #10
    Anonym (JJ Cale) skrev 2017-03-27 21:21:44 följande:

    Jag tappar ståndet när jag har något i stjärten även om jag tycker det skönt. Är det bara jag?


    Det händer mig när jag använder de grövre leksakerna så jag använder mest våra mindre pluggar när vi har sex. Det går ändå ganska lätt att få upp ståndet när pluggen är på plats om men känner för kraftigare saker.

    Jag har fått prostata orgasm er både med och utan stånd.
  • Anonym (Man42­)
    Äldre 28 Mar 11:23
    #11
    Anonym (69"-man) skrev 2017-03-28 11:18:27 följande:

    Det händer mig när jag använder de grövre leksakerna så jag använder mest våra mindre pluggar när vi har sex. Det går ändå ganska lätt att få upp ståndet när pluggen är på plats om men känner för kraftigare saker.

    Jag har fått prostata orgasm er både med och utan stånd.


    Jag med. Gillar att bli stimulerad där, finner det enormt skönt och avslappnade. Men blir inte hård av det.
  • Anonym (man70­)
    Äldre 28 Mar 16:26
    #12

    Jag är en man som gillar anal stimulering. Har läst era inlägg men jag får stånd av anala sexleksaker. Kanske beror det på att jag använder analsexleksaker med vibrator. Jag har tre prostata vibratorer från Rocks Off i olika storlekar och tycker de är super sköna. Utan vibration tycker jag inte att det ger den effekt jag vill ha.

  • Anonym (Man42­)
    Äldre 28 Mar 16:31
    #13
    Anonym (man70) skrev 2017-03-28 16:26:25 följande:

    Jag är en man som gillar anal stimulering. Har läst era inlägg men jag får stånd av anala sexleksaker. Kanske beror det på att jag använder analsexleksaker med vibrator. Jag har tre prostata vibratorer från Rocks Off i olika storlekar och tycker de är super sköna. Utan vibration tycker jag inte att det ger den effekt jag vill ha.


    Får du orgasm enbart av vibratorn eller måste du runka samtidigt?
  • Äldre 28 Mar 17:32
    #14

    Jag har en ådrig dildo modell större med sugpropp, riktigt bra i badet :)
    Så ett ägg, med vibration men vill helst skaffa något som rör runt rejält därinne.
    Nån här som har något bra tips ?

  • Äldre 9 Apr 16:01
    #15

    Ligger nu med dildon inne, mmm vad skönt. Fler som vart aktiva i helgen ?

  • Äldre 21 Sep 20:34
    #16

    Det händer att jag har en dildo som jag för in i rumpan samtidigt som jag runkar och sen trycker jag den mot prostatan, men nu hade jag ingen dildo, så det fick bli en hushållsrullehållare men det gick bra med den också,det blir en prostata orgasm som är mycket skönt, jag får köpa en riktig dildo nästa gäng. Detta gjorde jag som senast i lördags och kommer att göra det fler gånger.

  • Äldre 22 Sep 23:41
    #17

    Ibland använder jag en vibratorstav i baken när jag runkar. Har försökt att få prostata orgasm och det har funkat lite grand, det mera rann ut sperma än sprutade dom vid en vanlig orgasm. Har haft in den när jag har kollat på porrfilm nångång. Skulle vilja prova en butplugg, är de gjorda så att man kan ha byxor på när den är inne? Skulle ju va jävligt nice att ha en buttplugg i baken när man är nåmstans med andra människor

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 23 Sep 08:42
    #18

    Blev påsatt igår av tjejen med en rejäl strapon. Hon brukar göra det emellanåt när hon har mens, eller inte är sugen på sex. Otroligt skönt, innan vi provade första gången kunde jag inte tänka mig att det var skönt. Nu är det bland det bästa jag vet.

    Så skönt att vara lite mer passiv och ta emot och mest bara njuta.

    Finns buttpluggs som går att använda där när man har kläder på dig. Leta efter nån modell med t- form på slutet, runda har en tendens att skava. Har provat, men det ger mig inget att gå runt med den länge. För mig är det in och ut rörelsen som ger upphov till det sköna, så jag använder bara buttplugg för att förbereda för dildo.

  • Äldre 23 Sep 09:14
    #19

    Kul

Svar på tråden Dildo i stjärten