• Anonym (Clarissa)

    Gästerna stal sexleksaker

    Har gått runt och funderat på det här ett tag sä tänkte att det var smart att höra lite åsikter och tankar anonymt..

    Jag och min sambo har ett vänpar vi är relativt nära med som bor en bra bit bort i landet. Vi har aldrig upplevt något konstigt eller annorlunda med dessa vännner och har gillat att umgås med dem väldigt mycket!

    Vi bor i en lägenhet i centrala Stockholm och har "lånat" ut lägenheten till dem när vi varit bortresta 2 gånger tidigare. Killens mamma bor i Stockholm men är väldigt trångbod så vi erbjöd oss att de kan låna vår lägenhet När vi är bortresta, är ju även praktiskt för oss att ha någon som kollar växter och så.

    De första 2 gångerna har allt gått jättebra och det har inte varit något konstigt eller saknat när vi kommit tillbaka hem efter resorna.

    Jag och sambon har en ganska stor samling sexleksaker vi införskaffat någon månad innan resan. Vi förvarar allt i en låda med lock i sovrummets byrå, det kanske är smartare att ha så pass privata saker lite mer gömda vid gäster men då vi har dåligt förvaringsutrymme och inga naturliga gömställen i lägenheten lät jag det vara.

    För 2 veckor sedan bodde de ytterligare än gång hos oss i en vecka då vi besökte min släkt i Sydamerika. När vi kommit tillbaka hem är det rent och allt är på sin plats vid första blick. Men När jag sedan på kvällen skulle lägga ner en ny inköpt sak i denna låda upptäcker jag att tre leksaker saknas, en vibrator plus två dildos. Tänker först att det är sambon som flyttat på leksskerna för att skämta men han blir lika undrande som jag. Vi förvarar alltid leksakerna i denna låda så vet att jag inte lagt eller glömt dom nån annanstans, speciellt eftersom vi skulle ha gäster.

    Finns ingen annan förklaring än att våra vänner snott med sig leksakerna vilket känns obekvämt och extremt fräkt. Har kollat överallt i lägenheten men dom är som bortblåsta. Kan verkligen inte förstå hur man snor saker från vänner som varit generösa och lånat ut sitt hem, dessutom något så ofräscht som sexleksaker. Har dessutom till råga på allt just avslutat en behandling för klamydia men vet ingenting om smittorisken vid sexleksaker?

    Har inte skrivit något till vännerna då jag inte vet hur jag ska formulera mig eller hur jag ska ta upp det hela.. tänkte skriva något till tjejen men har inte blivit av pga hur bisart allt känns.. vad ska jag skriva egentligen? Vill ju inte ha tillbaka leksakerna nu direkt även om en av dem kostade nästan 900 kr. Mer träffar blir det nog inte iallafall..

  • Svar på tråden Gästerna stal sexleksaker
  • Anonym (Anonym)

    Fråga dom om dom hade gäster över medans ni va borta, då de försvann "några " saker. Om dom säger ja, kan du ju erkänna att du haft klamydia och att personen som stulit de får vad den förtjänar ;)

  • Griseknoen35
    Anonym (Anonym) skrev 2017-03-27 23:12:51 följande:

    Fråga dom om dom hade gäster över medans ni va borta, då de försvann "några " saker. Om dom säger ja, kan du ju erkänna att du haft klamydia och att personen som stulit de får vad den förtjänar ;)


    Tycker det här rådet är bra. Du lär aldrig få veta om de tagit sakerna men de kommer få veta att du misstänker och samtidigt förmodligen få gå och testa sig. De lär ju inte våga röra dina sexleksaker igen iallfall ;)
  • Anonym (Clarissa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-03-27 23:12:51 följande:

    Fråga dom om dom hade gäster över medans ni va borta, då de försvann "några " saker. Om dom säger ja, kan du ju erkänna att du haft klamydia och att personen som stulit de får vad den förtjänar ;)


    Jo det låter ju väldigt smart! Kan annars säga att jag haft en kompis över och sedan upptäckt att leksakerna försvunnit och klaga över "hur hon vägrar erkänna fast jag vet att ni aldrig skulle ha snott dom" och sedan nämna klamydian.. snopna blir dom iallafall
  • Anonym (q)

    Det är väl enkelt:

    1. Gör ingenting
    2. Fråga vännerna varför det saknas grejer i er lgh just efter att de fick bo där

    eller om du vill vara lite elak: 
    3. Efterlys grejerna på Facebook och skriv att de försvann när ni lånade ut lgh, då förstår flera av era vänner vad som skett och de skyldiga får sig en näsbränna, haha 

Svar på tråden Gästerna stal sexleksaker