• Pojkmamma01

    Bög?

    Min sambo sedan 7 år berättade för ca två år sedan att han tycker om att bli stimulerad i analen. Han köpte en sexleksak som han hittills använt själv.

    När han berättade detta för mig så väcktes massa frågor i mig ang detta eftersom han berättade att när han först förstod att han gillade att ha nåt i sig blev han orolig att det betydde att han var bög!??
    Han har dock aldrig varit med nån kille eller tänt på en så det är ganska uteslutet att han då är gay..

    Jag funderade om sexet med mig inte gav honom nåt, om han tyckte vi hade ett tråkigt sexliv, om han ff tänder på mig..

    Anyway vi pratade om det och eftersom jag vill att han ska trivas med vårt sexliv så sa jag att det var ok om han ville använda den när vi har sex..

    Nu har vi pratat igen om det och nu är han arg på mig för att jag frågat samma fråga flera gånger, dvs om han fantiserar om att bli påsatt av en kille när han använder nåt i röven?
    Han säger att det här har varit jättesvårt för honom att säga till mig och att jag misstänkliggör honom när jag ställer samma fråga ff gånger..nu ångrar han att han sa nåt till mig..

    Att jag ska inte säga att jag är ok med det om jag ska samtidigt ställa massa frågor ungefär som att jag inte litar på honom..
    Jag är bara orolig att det finns annat han inte säger till mig ang det här..

    Och att han egentligen inte tänder på mig..

  • Svar på tråden Bög?
  • Anonym (Wildrat)

    Lyssna på vad han säger istället för att ha en massa fördomar och förutfattade meningar.

  • Anonym (30-talet ringde)

    Det är två skilda saker att vara homo och att tända på analstimulans. Det trodde jag var uppenbart.

  • Anonym (Vanligt)

    Men alltså... jag har träffat flera olika män (ej bögar eller ens bi) som gillar att få ett finger eller liknande i röven. Dom är inte gay för det, dom har bara upptäckt deras g-punkt :)

    Var glad att din man vågade berätta detta och kör på!

  • Pojkmamma01

    Grejen är ju inte att jag tror att han är homo..

    Jag undrar om han fantiserar om att bli påsatt av en kille när han använder sina leksaker?

  • Anonym (30-talet ringde)
    Pojkmamma01 skrev 2017-03-28 13:25:12 följande:
    Grejen är ju inte att jag tror att han är homo.. Jag undrar om han fantiserar om att bli påsatt av en kille när han använder sina leksaker?
    Och om han gjorde det? Jag fantiserar om sex med kentaurer, men jag vill ju inte att det ska hända på riktigt och jag vill ju inte byta bort min man mot en kentaur... Du behöver jobba på ditt självförtroende.
  • John22

    Skulle du vilja bli konstant frågad huruvida du är lesbisk efter att ha bett honom slicka dig?

    Dåså. Lägg ner!

  • Anonym (Sanna)

    Jag fattar ärligt talat inte hur du tänker? Många män gillar att bli stimulerade analt, de flesta skulle jag tro. Det trodde jag de flesta kvinnor var väl medvetna om? Vad har det med fantasier om att bli påsatt av en man att göra?

  • Kebabben
    John22 skrev 2017-03-28 13:32:59 följande:

    Skulle du vilja bli konstant frågad huruvida du är lesbisk efter att ha bett honom slicka dig?

    Dåså. Lägg ner!


    Haha bästa svaret än så länge.

    TS kanske inte vet att en man har en prostata? Eller hon kanske inte förstår att man kan tända på att ha något i stjärten utan att vara homosexuell?

    Vad är det som får dig, TS, att tro att vilja ha något i stjärten betyder att en man är bög?
  • Anonym (Orka)

    Han vill att du skall sätta på han !

    Köp en strapon och köör på ba!

    Han njuter ju av det och du kommer säkert göra det.

    Bög för att han gillar analt?

    Alla tjejer som gillar analsex då? Är dom bög oxå?

    Det är ju för att det är skönt och lite förbjudet.

  • Anonym (Kille)
    Pojkmamma01 skrev 2017-03-28 13:25:12 följande:

    Grejen är ju inte att jag tror att han är homo..

    Jag undrar om han fantiserar om att bli påsatt av en kille när han använder sina leksaker?


    Tror du är lite orolig för om du räcker till i sängen, oro att han vill vara med en kille.

    Jag är bisexuell. Jag fantiserar inte alls om att bli påsatt av en kille när tjejen leker med dildon i mig. Inte något. Man kan mycket väl vara monogam o hålla sig till en kvinna, även om man är bisexuell.

    Och många hetero gillar analstimuli. Det är inte kopplat till om man är hetero bi eller homo.

    Fundera inte så mycket. Ha skönt i sängen istället, gör det som känns bra helt enkelt.
  • Pojkmamma01
    Anonym (Kille) skrev 2017-03-28 14:56:24 följande:
    Tror du är lite orolig för om du räcker till i sängen, oro att han vill vara med en kille.

    Jag är bisexuell. Jag fantiserar inte alls om att bli påsatt av en kille när tjejen leker med dildon i mig. Inte något. Man kan mycket väl vara monogam o hålla sig till en kvinna, även om man är bisexuell.

    Och många hetero gillar analstimuli. Det är inte kopplat till om man är hetero bi eller homo.

    Fundera inte så mycket. Ha skönt i sängen istället, gör det som känns bra helt enkelt.
    Tack för ett mycket bra svar utan att trycka ner mig i skosulan..

    Jag vet allt det där om prostatan och att man inte behöver vara gay för att gilla analt som kille.. dum överskrift på inlägget kanske..

    Som du skriver så har det här med MIN osäkerhet att göra.. om att jag ändå räcker till..

    Vi har pratat nu så det känns mycket bättre!
  • Anonym (Kille)
    Pojkmamma01 skrev 2017-03-28 20:20:18 följande:

    Tack för ett mycket bra svar utan att trycka ner mig i skosulan..

    Jag vet allt det där om prostatan och att man inte behöver vara gay för att gilla analt som kille.. dum överskrift på inlägget kanske..

    Som du skriver så har det här med MIN osäkerhet att göra.. om att jag ändå räcker till..

    Vi har pratat nu så det känns mycket bättre!


    Np. Ja det var lite låg nivå på vissa av svaren. Brukar tyvärr vara så här emellanåt när det rör något som potentiellt är bi/homo/trans relaterat.

    Skönt att ni pratat och att det känns bättre.
  • Anonym (Phyllis)

    Lånar tråden, hoppas d är ok.
    Jobbat en tid med en kille. Ofta bara vi två, och ibland i miljöer där ingen annan ser. Andra killar skulle kunnat ta fördel av situationen (inte för att jag hade velat det), men han har aldrig försökt nåt. Jag är inte van det.
    Får inga vibbar att han skulle vara gay, han är inte fjollig. Men mjukare och mer försiktig än de flesta killar jag råkat på. Singel är han.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Phyllis) skrev 2017-04-19 08:17:50 följande:

    Lånar tråden, hoppas d är ok.

    Jobbat en tid med en kille. Ofta bara vi två, och ibland i miljöer där ingen annan ser. Andra killar skulle kunnat ta fördel av situationen (inte för att jag hade velat det), men han har aldrig försökt nåt. Jag är inte van det.

    Får inga vibbar att han skulle vara gay, han är inte fjollig. Men mjukare och mer försiktig än de flesta killar jag råkat på. Singel är han.


    Mer troligt att han är blyg än bög skulle jag säga. Det är rätt vanligt att man inte stöter på folk på jobbet, som kille löper man ju risken att det klassas som sextrakasserier. Dessutom kan det bli en jobbig situation på jobbet om det tar slut.

    Du får väl ta första steget om du är intresserad helt enkelt.
  • Anonym (Phyllis)
    Anonym (Kille) skrev 2017-04-19 08:43:33 följande:
    Mer troligt att han är blyg än bög skulle jag säga. Det är rätt vanligt att man inte stöter på folk på jobbet, som kille löper man ju risken att det klassas som sextrakasserier. Dessutom kan det bli en jobbig situation på jobbet om det tar slut.

    Du får väl ta första steget om du är intresserad helt enkelt.
    Har tänkt på han ibland, men vet inte om jag är intresserad. Han är skön att umgås med. Jag vill ju att killen ska stöta, känner mig inte kvinnlig och attraktiv annars. Är väl nyfiken  på om han kan vara gay. Tror alla jag jobbat med har stött på mig, singlar då.
  • fluu
    Anonym (Phyllis) skrev 2017-04-19 08:17:50 följande:

    Lånar tråden, hoppas d är ok.

    Jobbat en tid med en kille. Ofta bara vi två, och ibland i miljöer där ingen annan ser. Andra killar skulle kunnat ta fördel av situationen (inte för att jag hade velat det), men han har aldrig försökt nåt. Jag är inte van det.

    Får inga vibbar att han skulle vara gay, han är inte fjollig. Men mjukare och mer försiktig än de flesta killar jag råkat på. Singel är han.


    Eller så är han bara normalt funtad och är professionell och ser dig inte som ett objekt man bara går på. Eller så är det ju så att även män har preferenser som inte har med deras sexualitet att göra.Ryck upp dig och tala ur skägget eller ta första steget själv.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (69"-man)

    TS lyssna på din man. Jag gillar både pluggar och dildos, både när jag är ensam och har sex med tjejen, men jag vill inte bli påsatt med någon strapon. Å när det kommer till att ha sex med en man så får jag äkelkänslor. (Jag har inget emot homosexuella bara jag slipper vara med).

  • Iskandra
    Pojkmamma01 skrev 2017-03-28 13:25:12 följande:

    Grejen är ju inte att jag tror att han är homo..

    Jag undrar om han fantiserar om att bli påsatt av en kille när han använder sina leksaker?


    Vad spelar det för roll vad eller vem han fantiserar om? Fantiserar aldrig du om andra när du har sex? Det betyder väl ingenting!
Svar på tråden Bög?