• Anonym (Xkompis)

    Ankskärtstrosor till pojkbäbis i present ej väl mottagna

    Min kompis fick en bäbis för någon månad sen. Jag handlade lite söta kläder på Lindex och åkte dit med som present bland annat ett par söta blöjtrosor med ankskärt. Min kompis blev sur och sa att hon inte tänkte låta honom ha flickkläder. Jag tycker ankskärt passar för alla bäbisar. Är det fel? Minns att min brorsa hade det när han var liten. Spelar väll ingen roll när dom är bäbis?

  • Svar på tråden Ankskärtstrosor till pojkbäbis i present ej väl mottagna
  • Vindpust
    Anonym (Xkompis) skrev 2017-03-28 22:33:51 följande:

    Min kompis fick en bäbis för någon månad sen. Jag handlade lite söta kläder på Lindex och åkte dit med som present bland annat ett par söta blöjtrosor med ankskärt. Min kompis blev sur och sa att hon inte tänkte låta honom ha flickkläder. Jag tycker ankskärt passar för alla bäbisar. Är det fel? Minns att min brorsa hade det när han var liten. Spelar väll ingen roll när dom är bäbis?


    Otacksamt kan jag tycka. Med åren så har jag lärt mig att värdesätta att någon annan faktiskt lagt ned tid och tanke på något och inte lika mkt på vad själva saken man får är. Vi tycker och tänker olika. Och ja en anka passar väl båda könen så länge den inte har rosetter och massa rosa fluff enligt mitt tycke. Skulle aldrig blir sur iaf över en sådan sak.
  • Dixie

    Tycker det är en typisk flickklädsel, jag hade dock inte sagt ngt - bara låtit bli att använda dem till sonen

  • Anonym (Xkompis)
    Vindpust skrev 2017-03-28 22:52:56 följande:

    Otacksamt kan jag tycka. Med åren så har jag lärt mig att värdesätta att någon annan faktiskt lagt ned tid och tanke på något och inte lika mkt på vad själva saken man får är. Vi tycker och tänker olika. Och ja en anka passar väl båda könen så länge den inte har rosetter och massa rosa fluff enligt mitt tycke. Skulle aldrig blir sur iaf över en sådan sak.


    Tack!
  • Anonym (Xkompis)
    Dixie skrev 2017-03-28 22:56:35 följande:

    Tycker det är en typisk flickklädsel, jag hade dock inte sagt ngt - bara låtit bli att använda dem till sonen


    Det hadde vart snällare
  • Anonym (Stavning...)

    ANKSTJÄRT!!

    Det stavas ankstjärt!

  • Anonym (Xkompis)
    Anonym (Stavning...) skrev 2017-03-28 22:58:50 följande:

    ANKSTJÄRT!!

    Det stavas ankstjärt!


    Du fattade väl vad jag mena
  • Anonym (X)

    Kass present oavsett kön, men oartigt att inte hålla masken.

  • Brumma
    Vindpust skrev 2017-03-28 22:52:56 följande:

    Otacksamt kan jag tycka. Med åren så har jag lärt mig att värdesätta att någon annan faktiskt lagt ned tid och tanke på något och inte lika mkt på vad själva saken man får är. Vi tycker och tänker olika. Och ja en anka passar väl båda könen så länge den inte har rosetter och massa rosa fluff enligt mitt tycke. Skulle aldrig blir sur iaf över en sådan sak.


    Det är ju inte en anka på.

    Ankstjärtstosor har "fluff" per definition, dock inte nödvändigtvis rosa :)

  • Anonym (I)

    Vilken subba. Vansinnigt oartigt. Hade inte visat mig där på ett bra tag.

  • Träskvatten

    Visst tycker jag rätt och hon tycker fel? Vad är det du vill diskutera TS mer än att du blev kränkt av att hon inte har samma klädsmak som du och det andra tycker alltid är fel?

Svar på tråden Ankskärtstrosor till pojkbäbis i present ej väl mottagna