• Anonym (Ångest)

    Kommer för snabbt i sängen

    Hej alla, startade konto här för att jag ville höra och dela med mig av mitt problem. 
    Tänker inte skriva en lång text utan försöka komprimera det.

    22år gammal

    Varit med samma tjej nu sexuellt i ca 2 år

    Regelbundet sex under denna tid, ibland oftare ibland mindre ofta.

    Kommer ca 95% av gångerna väldigt fort (enligt mig, och henne verkar det som)

    Kan ha förspel men blir ofta att jag tar bort hennes händer under en avsugning (runkar hon samtidigt blir de typ för skönt)

    Efter X antal handsmällar så ändrar vi till penetrerings position där jag tar kommando, vi kör olika ställningar.

    Men så fort jag börjar gå in och ut så känner jag direkt hur kuken bara skriker av glädje och vill spruta... Jag tänker för mig själv att jag måste dra ned på tempot och pausa lite (detta kan börja direkt efter 15 sekunders juckande). Efter pausen börjar jag igen och samma jävla skit upprepar sig.

    Tjejen i fråga brukade alltid säga att hon var påväg att komma och bad mig komma ihop med henne, vilket jag trodde på. Men nu på senaste 2-3 månaderna har hon själv börjar fingra på klitoris under tiden jag jobbar på. Vilket är problematiskt för mig på 2 sätt:

    Först och främst blir jag mer kåt, hennes stön börjar plötsligt låta mer njutande och grövre så jag vill spruta..

    Dessutom så får hela grejen mig osäker då jag känner mig otillräcklig.

    Jag tror att detta är en form av prestationsångest jag har, vet bara inte hur jag ska överkomma den.

    Jag vill inte använda medel eller kondom (vi är friska och vi litar på varann)

    Vi har pratat om ämnet ofta för jag tar upp de lite diskret, hon envisas med att hon njuter och ALLTID kommer (vilket jag vet att hon överdriver om, kanske inte kan förklara hur jag vet det men jag menar, jag känner henne vid detta laget)

    Finns där andra folk i min sits? 
    Finns där tjejer som har det såhär med sina killar?

    I övrigt är jag inte den snyggaste i baren, och min penis är inget jag skryter med (tror den är normal längd iaf)

    Inlägget kanske blev lite längre än jag trodde, men ser fram emot svar. Börjar bli rädd att detta sexlivet kommer leda till slutet mellan oss då hon enkelt kan hitta andra hunkar med bättre fungerande verktyg under bältet.

    Obs: Ja hon tycker om mig och vi håller oss till varandra, men jag kan nog inte acceptera ett svar som  "om hon älskar dig så behöver du inte oroa dig, hon vill bara ha dig". Nej de köper jag inte, jag vet att hon älskar sex och jag ser besvikelsen i hennes ögon.

  • Svar på tråden Kommer för snabbt i sängen
  • Anonym (Sanna)

    Det där en träningssak, har du provat med start-stopptekniken? Förmodligen blir du stressad av hela situationen.

    Det kan bli trist i längden med en kille som oftast kommer snabbt. Kan du slicka och smeka henne till orgasm ett par gånger innan du kommer in i henne? Se till att du blir riktigt bra med händer och tunga.

  • riboflavin

    Var glad att hon numera är trygg med dig och kan pilla på sig själv, det ökar hennes njutning och är inget du ska ta som något dåligt. Om du själv vill bli uthålligare är det bara att träna på, precis som ovanstående säger så kan du ju först fokusera på henne, kanske ibland låta henne suga dig till avslut, något jag saknat med killar som funkat som du, de har haft sånt fokus på att hålla ut till penetrering. Kanske kan du hålla ut lite längre om hon redan kommit och är våtare/mindre friktion?


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Fortsätta?)

    Kan du inte fortsätta efter utlösningen? Jag har aldrig kunant det själv, men min fru hade tidigare en kille i din ålder. Han kom ofta ganska fort första gången, men sen kunde han fortsätta direkt och andra gången höll han på längre. Ibland även en tredje gång. Så den snabba utlösningen var inget problem, han kunde ändå hålla på tills hon var nöjd.

  • Anonym (Ångest)

    Jag kan inte riktigt hålla ut efter att jag kommit och försöka fortsätta, blir slak ganska omgående och känslig som många andra.

    Även om jag hade kunnat så kommer jag typ extremt mycket, det fylls och pumpas ut direkt, hade blivit en rejäl kladdfest av allt om jag hade lyckats behålla stånd och försöka fortsätta.

    Som tur är gillar hon att jag kommer mycket, det är väl det jag inte har ångest över. (sprutar alltså typ 2-3 meter längre bort än hennes huvud om jag försöker lägga satsen mot rumpan vid doggy ställning)

    Nog för att jag gillar kladdigt sex men kanske inte med sperma, gärna saliv och annat dock.

    Usch, vet inte vad jag ska göra haha!

  • Anonym (Nicke)

    Känner igen mig i det där. Bara efter några drag började man känna den där pirrande känslan i nuppen och man vet återigen att det inte blir långvarigt denna gång heller! Otroligt tröttsamt faktiskt. Funkade heller inte att försöka tänka på något annat.

    Enda gångerna jag kunde leverera som den hingst jag egentligen såg mej som var när jag hade druckit alkohol.

    Problemet gick dock över för mej på några månader och nu är det snarare tvärtom.

  • Anonym (Ångest)

    Kan bekräfta att alkohol har hjälpt för mig också förut, men det är inget jag strävar efter att använda.

    Hoppades att grejen skulle gå över efter ett par månader men nu snart 2 år in i det så sitter det än kvar. Är fruktansvärt jobbigt och oroande, ångest konstant vid sex.

  • Eena

    En taktik som jag kört när det gått för fort är att man efter första omgången tar det lite lugnt. Myser tillsammans (torkar lite om det blivit väldigt kladdigt), pratar, dricker vatten. Efter ett tag brukar killen komma igång igen och man kan köra en gång till. Och som många skrivit innan. Penetrarion är inte allt. Använd händer och tunga innan, i pauser och efter.

  • Anonym (The Doc)

    Hejsan !

    Jag vet precis hur det känns. Det jag gör är att försöka dra av den innan någon dag då brukar man kunna hålla sig längre men startsträckan kan ju bli längre. Kvinnorna behöver längre tid på sig innan de får sin orgasm och man känner sig otillräcklig om man är klar innan.

  • Anonym (Ångest)

    Har runkat både dagar innan och timmar innan ibland, gör det väldigt ofta. Känner inte att det hjälper alls faktiskt.

    Har också försökt att inte röra mig själv på 3-5 dagar innan för att se om det hjälper, i vissa fall har det gett lite resultat.

Svar på tråden Kommer för snabbt i sängen