• Kevin01

    Om din man eller sambo skulle fråga dig??

    Hej.

    Fråga 1.
    Vad skulle du säga om din man eller sambo vill att du skulle smeka hans penis till orgasm med dina trosor? Hur skulle du känna inför det? Skulle du göra det? Motivering.

    Fråga 2.
    Hur skulle du känna om din man eller sambo vill använda trosor istället för kalsonger? 

    Anledningen till dessa frågor är att jag vet inte om jag skulle våga fråga min sambo om detta är möjligt och vad reaktionen skulle bli.
    Jag trosor är det snyggaste plagget en tjej kan ha på sig och det finns så mycket mer att välja på än kalsonger. Efter att ha prövat att ha på sig trosor så är det faktiskt mycket skönare att ha på sig än kalsonger.
    Jag skulle vara enormt tacksam för om jag kunde få tips och råd hur man skall gå vidare i denna fråga-
    Tack för din hjälp.

    mvh

    Kevin

  • Svar på tråden Om din man eller sambo skulle fråga dig??
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Jag tror inte dessa frågor bör ställas samtidigt... ena antyder att du har en fetish för trosor. Det är ju helt ok och absolut skulle jag kunna ställa upp på det men i andra visar du att du vill ha på dig trosor till vardags för att/trots att du har en fetish för dem. Dvs du går hela tiden omkring med ett fetishobjekt på dig. Lite som att ngn skulle gå runt med en buttplug hela tiden. Nej det hade jag inte gillat.

    Hade du inte haft en fetish för trosor utan bara tyckt de var skönare hade det varit helt okej.

  • Apmor2

    Fråga 1: vet inte ens om jag hade sagt ngt. Jag hade nog bara gjort.

    2: bryr mig faktiskt inte

    Jag bestämmer inte vad min man har på sig. Själv har jag använt kallingar vid något tillfälle. Om det gör han lycklig så är jag lycklig

  • Kevin01

    Ok. Tack för ditt svar.

    Bra tanke :) . Vill nog inte ha på mig trosor hela tiden utan testa lite då och då bara. 

  • Anonym (V)

    1. Det hade jag väl kunnat göra, men samtidigt tyckt att det vore lite knäppt.

    2. Det hade varit extremt osexigt och avtändande.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Hade du velat ha på det som en gemensam sexgrej någon gång så hade det varit helt ok också, bara det inte är till vardags så att säga.

  • Anonym (uäh)

    Ojojoj, jag hade nog skrattat så mycket att jag hade dött

  • Domesticgoddess

    Att smeka honom till orgasm med mina trosor hade jag gärna gjort.

    Däremot att smeka honom medan han hade trosor på sig hade jag sannolikt inte varit sugen på, hade haft svårt att tända på en man i trosor så hade bett honom mysa runt i trosor när jag inte var hemma.

  • Anonym (Våga)

    För att må bra ska man nog seja de och varför du gillar det ????jag har haft kalsonger många gånger de handlar om trivsel bara så tumm upp för dej ????????

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (V) skrev 2017-03-29 07:19:23 följande:

    1. Det hade jag väl kunnat göra, men samtidigt tyckt att det vore lite knäppt.

    2. Det hade varit extremt osexigt och avtändande.


    Samma här.
  • Anonym (L)

    På fråga ett: Det hade jag kunnat gå med på. Hade nog blivit lite chockad av frågan, eftersom jag tror de går lättare att göra de med handen, men hade absolut inte tagit illa upp.

    Fråga 2: Det hade inte varit så upphetsande för mig att se honom i trosor nej.. Hade han verkligen verkligen velat ha det, så kan jag nog påstå att jag hade övervägt att lämna. Vill inte ha en man som klär sig i kvinnounderkläder.

Svar på tråden Om din man eller sambo skulle fråga dig??