• Jue

    Varför hatar folk Stefan Löfven?

    Jag är inte ett dugg insatt i politik och undrar därför vart allt hat kommer ifrån när det kommer till vår statsminister. Vill inte ha det vinklat, utan undrar helt enkelt vad det är vår nuvarande regering gjort som är så förfärligt. Så, vad är eran anledning? 

  • Svar på tråden Varför hatar folk Stefan Löfven?
  • Frontline

    Han är inte värd skiten under skorna ens..
    Varför kan man undra? har han gjort nåt bra kan man med undra..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Jue
    Frontline skrev 2017-04-08 00:06:34 följande:

    Han är inte värd skiten under skorna ens..
    Varför kan man undra? har han gjort nåt bra kan man med undra..


    Precis ett sådant svar jag inte ville ha...
  • Frontline

    I dagsläget finns bara ett parti att rösta på och i det finns inte röfven..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Frontline
    Jue skrev 2017-04-08 00:09:35 följande:
    Precis ett sådant svar jag inte ville ha...
    Ok vilket svar vill du ja?

    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Jue
    Frontline skrev 2017-04-08 00:11:59 följande:
    Ok vilket svar vill du ja?
    Exempel på vad det är han gjort som är så dåligt, inte din personliga åsikt att du tycker skit borde värderas högre.
  • Frontline
    Jue skrev 2017-04-08 00:18:47 följande:
    Exempel på vad det är han gjort som är så dåligt, inte din personliga åsikt att du tycker skit borde värderas högre.
    Hr han gjort nåt som är bra?
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Jue
    Frontline skrev 2017-04-08 00:20:34 följande:
    Hr han gjort nåt som är bra?
    Första meningen i mitt första inlägg klargör det väl ganska rejält att jag inte har en jävla aning? 
  • hållkäften

    Ursäkta "vår" statsminister, du jag har inte röstat på gödselhögen han är INTE min statsminister

    Vad hände i Stockholm idag ju lite av Lövfen fina pojkar som busade runt i den humanitära stormakten,han får allt hat han förtjänar 

  • Jue
    Någon i det här forumet som har förmågan att resonera som kan förklara för mig?
  • Anonym (Få som är sakliga)

    Jag tror du redan fått svaret genom att läsa Frontlines oerhört torftiga, svaga och osakliga argumentation. Dvs att det inte finns något sakligt skäl, förutom att man kan ogilla hans partis politik. Å andra sidan vill vi väl alla ha en demokrati där många tycker olika? Tyvärr har nätet blivit en tummelplats för en massa anonyma troll och rättshaverister.

    Stefan Lövfen gjorde ett mycket bra och samlande intryck under kvällens presskonferens. Jag är inte sosse men kan ändå imponeras över den trygga och tydliga ledarroll han intog i en svår situation.

Svar på tråden Varför hatar folk Stefan Löfven?