• Anonym (Bakifrån)

    Bakifrån, vaginalt alltså

    Många tycker ju att bli tagen bakifrån är grymt skönt, kanske den skönaste ställningen.


    Men vad är det som gör det så bra? vad tycker ni?
    Å om det inte är nån favorit, vad föredrar ni då?
    Jag tänker vaginalt sex nu, inte analt.

    Själv älskar jag att ta min sambo bakifrån, dels för det blir liksom som nån vinkel på slidan som gör att det blir lite trängre, sen kommer man ju djupare in känns det som.


    För inte tala om det visuella, att se hur blygdläpparna smiter åt å man glider in å ut.

  • Svar på tråden Bakifrån, vaginalt alltså
  • Anonym (Ballen)

    Det har med kontroll att göra, som man kan du styra allt bakifrån. Och som du sa inget fel på utsikten.

  • Mankan75

    Har pratat med en del tjejer om det där, man vet inte riktigt varför bakifrån är lite extra skönt. Men alla är inne på att man är utsatt till den andra partnern i den positionen och att det handlar om undergivenhet. Sen tycker en del att det är skönt när pungen ibland slår mjukt mot klittan  

  • Anonym (Inte)

    Det är grymt överskattat. I och med att killen kommer längre in så kan han ju inte stöta så hårt innan det känns som om man blir misshandlad från insidan. Det gör grymt ont när han kommer för långt in. Om man däremot kör långsamt bakifrån medan tjejen ligger på mage så stimuleras G-punkten jäkligt bra.

  • Eena

    Gillar att det känns lite mer djuriskt. Han kommer längre in, kan dra mig i håret eller enkelt lägga en hand om min hals.

  • Underhill
    Eena skrev 2017-04-13 17:55:32 följande:
    Gillar att det känns lite mer djuriskt. Han kommer längre in, kan dra mig i håret eller enkelt lägga en hand om min hals.

    mm...läckert!
    E vi överens så kör vi
  • Smurre

    Ja bakifrån är superskönt men inte är det för att det skulle ha med kontroll att göra

  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (Inte) skrev 2017-04-13 10:50:18 följande:

    Det är grymt överskattat. I och med att killen kommer längre in så kan han ju inte stöta så hårt innan det känns som om man blir misshandlad från insidan. Det gör grymt ont när han kommer för långt in. Om man däremot kör långsamt bakifrån medan tjejen ligger på mage så stimuleras G-punkten jäkligt bra.


    Håller med. Min man är lite för stor för att köra klassisk bakifrån. Men däremot den liggande varianten långsamt som du beskriver...mmmm så galet skönt.

    Det där med kontroll har vi nog aldrig tänkt på.
  • Anonym (Pilsk)

    Det som jag (man) gillar med att ta bakifrån är att jag kan slappna av, står på golvet med knäna mot sängen och det blir perfekt höjd, jag kan hålla på hur länge som helst då, härligt att se kuken glida in och ut. Eftersom jag har en ganska lång kuk gäller det att vara lyhörd och inte stöta in för långt.

    Nu är jag singel så inget sex på 2 månader Rynkar på näsan

  • 100kgpappa

    Föredrar bakifrån där tjejen ligger på magen, vanlig bakifrån är inte så skönt faktiskt, så vi kör sällan det.

  • New  Dawn
    100kgpappa skrev 2017-05-19 09:17:09 följande:

    Föredrar bakifrån där tjejen ligger på magen, vanlig bakifrån är inte så skönt faktiskt, så vi kör sällan det.


    Håller med om att ställningen att ligga på mage är skönare...En riktig favorit...
    Anyone can hate. It costs to love.
  • 100kgpappa
    New Dawn skrev 2017-05-19 10:20:32 följande:

    Håller med om att ställningen att ligga på mage är skönare...En riktig favorit...


    Och gillar man dominansgrejen så är den ställningen ännu bättre, då man som kille kan använda hela ens tyngd för att trycka ner tjejen, och kommer åt att hålla fast armar osv.
  • New  Dawn
    100kgpappa skrev 2017-05-19 11:07:30 följande:

    Och gillar man dominansgrejen så är den ställningen ännu bättre, då man som kille kan använda hela ens tyngd för att trycka ner tjejen, och kommer åt att hålla fast armar osv.


    Precis!
    Anyone can hate. It costs to love.
  • NooneSkane

    Man kan variera inträngningsvinkeln så man kommer åt de sköna ställena.
    Kommer man för djupt kan man öka vinkeln

  • Smurre
    Anonym (Pilsk) skrev 2017-05-19 06:05:13 följande:

    Det som jag (man) gillar med att ta bakifrån är att jag kan slappna av, står på golvet med knäna mot sängen och det blir perfekt höjd, jag kan hålla på hur länge som helst då, härligt att se kuken glida in och ut. Eftersom jag har en ganska lång kuk gäller det att vara lyhörd och inte stöta in för långt.

    Nu är jag singel så inget sex på 2 månader Rynkar på näsan


    Jag bytte sängben på min säng för att det skulle bli rätt höjd på sängen när vi körde bakifrån det blev perfekt resultat;D
Svar på tråden Bakifrån, vaginalt alltså