• Anonym (??)
    Äldre 13 Apr 19:52
    5070 visningar
    2 svar
    2
    5070

    Är detta missfall? (Bild..)

    Hej alla,

    för 2 veckor sedan (29 mars) hade jag oskyddat sex (han kom aldrig). Nu i tisdags fick jag min mens (tror ja de är..?) men idag (torsdag) när jag skulle torka mig kom det ut en rätt stor klump, såg nästan ut som en liten köttbit. Jag försökte att dela på den men de kändes ungefär som en muskel, kan detta vara ett missfall? Känns väldigt tidigt eftersom jag nu hade sex för nästan exakt 2 veckor sen, och fick ju mensen i tisdag? Kan man få missfall så tidigt, känns som det knappt hinner bildas något på så kort tid, man tar väl första grav test efter 2 veckor liksom?

    Jag googlade bilder på tidiga missfall o de likna den klump som kom ut från mig.

    Tacksam för svar, och om de nu är missfall, behövs de göras något mer? För att fp ut resten eller så..? :/

    Kan försöka lägga in en bild (VARNING, inte så trevlig).

    Och snälla kom inte med onödiga kommentarer som "hahaha herregud såklart man inte kan få missfall på så kort tid" för jag har INGEN aning.

    Kram

  • Svar på tråden Är detta missfall? (Bild..)
  • Anonym (Nej)
    Äldre 13 Apr 20:17
    #1

    Nej det är inte ett missfall. Iaf inte från senaste gången du hade oskyddat sex för ca två veckor sedan. Det tar närmare en vecka för ägget att fästa om du mot all förmodan skulle ha 1. prickat ägglossning 2. Fått upp spermier trots avbrutet. Det skulle vara så mikroskopiskt så det skulle komma som en vanlig blödning. Men du kan ha fått ut en ofarlig cysta eller annat koagel tex.

  • Äldre 8 Jul 19:49
    #2

    Hej,

    Du har nog redan kommit fram till svar själv men, Jag skulle nog säga missfall tyvärr. Jag har fått mf 2 gånger i tidig graviditet och då såg det ut så, med en liten plötslig blödning under dagen. Ibland kan det även vara som "gele"aktigt slem runt.

Svar på tråden Är detta missfall? (Bild..)