• Borkmar

    första barnet o 40+

    Hej !
    Jag är 44 år o väntar mitt första barn , jag är i ett ganska tidigt skede v8 om allt går vägen så bf i december .... pga min ålder är jag väldigt ensam i min situation o vill gärna ha kontakt med andra som är 40+ o väntar sitt första barnet ! Bor du i Göteborg så skulle de vara kul ,

  • Svar på tråden första barnet o 40+
  • blomman 2

    Hej! Grattis till graviditeten,vilken underbar tid du har framför dig! Vill tipsa dig om en FB grupp som heter Föräldrar över 40 år,där hittar du fler i damma situation,lycka till med bebben!

  • Borkmar

    Hej ! Tack så jättemycket , jag hoppas allt ska gå bra så jag får äran att uppleva allt vad graviditet o föräldraskap innebär . Tack för tipset , ska gå in o kolla den sidan ! Önskar dig en fortsatt fina söndags kväll

  • Borkmar

    Hej ! Grattis ! vad kul att vi är nästintill jämnåriga o väntar första barnet . Vart i Östergötland är du ifrån ? Jag kommer från Linköping , har min familj kvar där !

  • November Bebis1

    Jag bor i Norrköping. Skönt att se att man inte är ensam att vara 40+ :) Här har jag bara stött på 25-30. Känner mig som en rugguggla ;) haha!

  • Borkmar

    Jag fick tips i denna tråd om en fb sida som heter föräldrar 40+ som jag gått med i , den verkar väldigt bra ! Så jag rekommenderar den vidare !

Svar på tråden första barnet o 40+