• Qofe

    gravid.nu

    Vaknade i morse av illamående och värk i brösten. Mannen for iväg till affären för att köpa test och vad visade detta. Jo positivt. Och nu är vi i chock. Jag fyller 40 nästa år. Har två barn sen tidigare förhållande och de är gjorda genom IVF. På grund av min PCO... Och jag har panik! Vet inte vad jag vill... Behålla eller inte?!

  • Svar på tråden gravid.nu
  • Linnis92

    Rent spontant känner jag: wow vad härligt, grattis!!

    Har ni förutsättningarna så kör på! Att ni är 40 ska inte hindra er:)

  • Qofe

    Det är bara jag som snart fyller 40. Mannen min blev 33 precis. Och chocken börjar lägga sig nu.

  • Mera76
    Qofe skrev 2017-04-23 19:50:13 följande:

    Det är bara jag som snart fyller 40. Mannen min blev 33 precis. Och chocken börjar lägga sig nu.


    Är i samma sits! Fyllde 40 i nov. Våra 2 barn vi har tillsammans är IVF. Och nu gravid spontant fast vi knappt hinner få till det. För vår del ärvdes lite väl tätt... ska t läkare imorgon o datera fostret...
  • Qofe

    Ska med dit i morgon Sjuk nervös. Det börjar sjunka in och kännas bra. Detta blir vårt femte barn. Min sambo har två sedan innan och jag med två.

  • Mera76
    Qofe skrev 2017-04-23 21:25:05 följande:

    Ska med dit i morgon Sjuk nervös. Det börjar sjunka in och kännas bra. Detta blir vårt femte barn. Min sambo har två sedan innan och jag med två.


    Aha... min sambo ville direkt att vi gör abort, men det tar emot för mig. För mig blir det 6e barnet o vi va klara med barn efter femman som föddes maj förra året. Allt har ställts upp o ner nu. Hoppas det går bra för er imorgon!
Svar på tråden gravid.nu