• Anonym (Kaffedraken)

    Hur ofta läser ni bloggar?

    Jag har startat en blogg och börjar undra om det verkligen är någon som läser bloggar. Eller snarare hur många som egentligen gör det.

    Här är min blogg länk om någon vill gå in och kolla. Tycker ni att det är något fel med den så skriv det! För genom kritik kan man utveckla sig.

    LÄNKADRESS
     www.familjeliv.se/blogg/Jackie

    Om ni inte läser bloggar får ni gärna förklara varför ni inte gör det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta läser ni bloggar?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag läser ALDRIG bloggar. Har nog med mitt egna liv för att orka läsa om andras. Tycker det är ointressant. Ska jag läsa en blogg ska den handla om något speciellt. Som övernaturlig eller fakta eller liknande. Aldrig om andras liv,mat,träning,ungar,vardag,jobb mm mm mm. Spyr på det.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag läser bloggar minst två gånger varje dag. Men då är det nästan enbart bloggar som handlar om andra bloggar. Och så är det några få (typ två) bloggare jag går in och läser någon gång i veckan.

    Det finns typ ingenting som skulle få mig att börja läsa en ny blogg.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag läser aldrig bloggar. Det finns ingen som lever ett sånt liv att det skulle intressera mig tillräckligt för att följa en blogg. Tycker bloggar är skittråkiga och har aldrig bloggat själv heller.

  • Anonym (Kaffedraken)
    MammAmma skrev 2017-04-25 10:56:00 följande:

    Jag läser aldrig bloggar. Det finns ingen som lever ett sånt liv att det skulle intressera mig tillräckligt för att följa en blogg. Tycker bloggar är skittråkiga och har aldrig bloggat själv heller.


    Vad är det för liv som intresserar dig?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har ett par bloggar jag läser dagligen och ett par jag kikar in i då och då och läser. De dagliga uppdaterar oftast dagligen. Jag är småsint nog att finna ett nöje i andras pinsamma vardagligheter.

    Jag skulle inte läsa en blogg som din. Dels är den hopplöst svår att läsa med färgerna och alldeles för liten text och dels intresserar det mig inte ett dugg. Inget ont om dig vill jag dock skriva med eftertryck, du är säkert en trevlig typ.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Enda jag läser är min barndomsväns blogg som handlar om hur hennes och familjens liv förändrats drastiskt efter att deras fjärde barn föddes med olika sjukdomar och nu måste leva med assistenter i huset dygnet runt.

    Andra random människors liv intresserar mig inte ett dugg.

  • Anonym (Kaffedraken)
    jackiejackie skrev 2017-04-25 11:20:59 följande:

    Vad är det för liv som intresserar dig?


    Mitt eget? Det känns som att det räcker med den inblick jag får i andras liv via facebook några gånger i veckan.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Känns mer givande att pilla navelludd och samla och virka en grytlapp av det än att läsa mer eller mindre uppdiktade storys från okända människor.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag läser bloggar nästan varje dag. Det som lockar mig är inspirerande bilder, en annorlunda livsstil, texter som väcker reflektion, eller ett speciellt ämne som de bloggar om. Var inne snabbt och tittade på din blogg. Mina spontana reflektioner är att inläggen är spretiga (vad har din blogg för tema?) och att den är svårläst (typsnitt, färger, storlek på texten). 

Svar på tråden Hur ofta läser ni bloggar?