• V89

    VAD BLEV TREDJE BARNET FÖR KÖN?

    Är gravid med nummer 3.

    Har en dotter på 6år med annan pappa och en dotter på 2år med min sambo och vi väntar nu vårat andra gemensamma..

    Vad har ni för erfarenhet av vilket kön tredje barnet fått i förhållande till syskonen? :)

  • Svar på tråden VAD BLEV TREDJE BARNET FÖR KÖN?
  • krammm
    V89 skrev 2017-04-26 14:27:29 följande:

    Är gravid med nummer 3.

    Har en dotter på 6år med annan pappa och en dotter på 2år med min sambo och vi väntar nu vårat andra gemensamma..

    Vad har ni för erfarenhet av vilket kön tredje barnet fått i förhållande till syskonen? :)


    Pojke 07
    Pojke 08
    Pojke 11
    Pojke 15
  • Lonna

    Mitt äldsta barn är en flicka, hon har en annan pappa precis som din äldsta. Mellanbarnet är en flicka och tredje vart en pojke. De två yngsta har samma pappa.

  • Svensksommar83

    Tredje barnet blev flicka. Så vi har flicka-07, pojke-10, flicka-13. Spännande om vi skulle få en fjärde och vad det skulle bli för kön :)

  • V89
    Lonna skrev 2017-04-26 15:04:47 följande:

    Mitt äldsta barn är en flicka, hon har en annan pappa precis som din äldsta. Mellanbarnet är en flicka och tredje vart en pojke. De två yngsta har samma pappa.


    Hoppas jag får som dig. Har nästan ångest för att det ska bli en tjej till.. Låter helt sjukt! Men vill så gärna ha en son :/..
Svar på tråden VAD BLEV TREDJE BARNET FÖR KÖN?