• Anonym (Undrar)

    Har du använt sex som muta / blivit tvingad till sex?

    Har du kvinna någonsin varit med om en situation där du mutat någon med sex eller blivit tvingad till sex som gentjänst. Kan tex vara av en polis el annan myndighetsutövare tex för att slippa bli åtalad, arbetsgivare, lärare etc i någon annan situation där du har kunnat komma lindrigare undan genom att tillfredsställa personen sexuellt.

    Menar inte ren våldtäkt eller incestövergrepp etc.

    Kommentera gärna i vilken situation det var.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du använt sex som muta / blivit tvingad till sex?
  • Anonym (M)

    Jag har blivit våldtagen men aldrig blivit krävd på sex eller tvingad som en gentjänst. Antar att jag svarar nej då?

  • Anonym (Suss)

    Såklart, det är väl ända sättet för en snygg lite trög kvinna att ta sig upp i arbetslivet. 

    Det är mina chefer som fått en omgång.

  • Anonym (T)

    Nej , jag har alltid tackat nej.

    Men fått en del erbjudanden.

  • Anonym (vanligt)

    Inom modellbranschen utomlands är det väldigt vanligt om man inte tillhör de tjejer som hör till toppskiktet. Har prövat lyckan i Paris och där fick jag ganska ofta frågan om att knulla med fotografen. Jag tackade dock alltid nej till det, och då gick den shooten till någon annan som var villigare. 


    O fick man ingen fråga om ett knull så var det ändå i princip regel att tjejerna skulle klä av sig helnakna inför fotografen vid castingen, detta även om jobbet inte alls handlade om naket. 

    Tjejer inom modellbranschen, i alla fall i Paris, utnyttjas något grymt, för det är så många som vill lyckas så säger man nej står alltid någon annan beredd i kön.

  • Dorian Ertymexx

    Svårsvarat... jag har blivit tjatad till sex när jag inte hade lust. Räknas det?


    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • fluu

    Jag har aldrig mutat eller blivit tvingad. Eller tjatat på. Och dina scenarion är våldtäkt.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Blå röd grön)
    Anonym (vanligt) skrev 2017-04-28 17:21:56 följande:

     Tjejer inom modellbranschen, i alla fall i Paris, utnyttjas något grymt, för det är så många som vill lyckas så säger man nej står alltid någon annan beredd i kön.


    Det är samma sak om man vill arbeta som arkeologibiträde, men av någon anledning är det inte brukligt att ligga med arbetsgivaren för det.
  • Anonym (siggy)

    Jag har aldrig blivit utnyttjad på något sätt och inte direkt mutat heller, men vill man att mannen ska göra nåt är det bara att ta fram brösten så glömmer han allt annat, haha!

Svar på tråden Har du använt sex som muta / blivit tvingad till sex?