• Anonym (ts)

    Skulle du acceptera att din pojkvän/man gjorde det?

    Skulle du acceptera att han runkade inför porr framför dina ögon?

  • Svar på tråden Skulle du acceptera att din pojkvän/man gjorde det?
  • Anonym (Beror på)

    Inte om jag var kåt eller ville hjälpa till, annars spelar det väl inge större roll?

  • Glinda från Oz

    Om det sker framför mig är det väl något vi gör i sexuellt syfte för att vi båda blir upphetsade av det. Skulle jag av misstag se min pojkvän/man runka skulle det vara lite pinsamt men inte mer än så. Förbjuder någon sin partner att runka är den personen en idiot!

  • Anonym (Ja)

    Gör han det framför mig tittar vi troligtvis tillsammans eller så har jag inte orkat sex och han frågat om det är ok han isåfall ser på porr och runkar. Troligtvis är det första scenariot i någon form.

  • Anonym (ts)

    I det här fallet handlar det om att han kollar porren och runkar ISTÄLLET för sex med mig som ligger naken bredvid och redo för sex.

  • 8airam8
    Anonym (ts) skrev 2017-04-28 19:30:33 följande:

    I det här fallet handlar det om att han kollar porren och runkar ISTÄLLET för sex med mig som ligger naken bredvid och redo för sex.


    Rent hutlöst oförskämt. Prata med honom om hur du själv känner när han gör så. Det där är ju som att äta en Dagobertmacka framför ansiktet på en person som svälter, eller som att runka fram ett budskap som säger att han inte vill ha dig. Usch.
  • Anonym (ts)
    8airam8 skrev 2017-04-28 19:33:47 följande:
    Rent hutlöst oförskämt. Prata med honom om hur du själv känner när han gör så. Det där är ju som att äta en Dagobertmacka framför ansiktet på en person som svälter, eller som att runka fram ett budskap som säger att han inte vill ha dig. Usch.
    Jo håller med dig! Han är ett stort svin!
  • Anonym (***))
    Anonym (ts) skrev 2017-04-28 19:39:26 följande:
    Jo håller med dig! Han är ett stort svin!
    Nu överdriver du.

    Hade han verkligen varit ett svin hade du ju lämnat honom...
  • Anonym (Jo)
    Anonym (ts) skrev 2017-04-28 19:39:26 följande:

    Jo håller med dig! Han är ett stort svin!


    Är han ett svin för att han inte ställer upp på att ha sex med dig så fort du känner dig sugen??
  • Anonym (ts)
    Anonym (***)) skrev 2017-04-28 20:04:19 följande:
    Nu överdriver du.

    Hade han verkligen varit ett svin hade du ju lämnat honom...
    Ja för alla tjejer lämnar ju sina pojkvänner som är svin...eller inte *suck*
  • Anonym (***))
    Anonym (ts) skrev 2017-04-28 20:07:42 följande:
    Ja för alla tjejer lämnar ju sina pojkvänner som är svin...eller inte *suck*
    Tydligen inte...
Svar på tråden Skulle du acceptera att din pojkvän/man gjorde det?