• Alltärfanupptaget

    Hur ska jag göra?

    Halloj!

    Har hamnat i en jäkligt knepig situation då jag är tillsammans med en tjej sen ett år tillbaka som jag inte har några känslor för. Hon är en otroligt härlig tjej och är fantastisk på alla vis men de rätta känslorna finns bara inte. Hon bor hos mig och hade jag kunnat så hade jag bara gjort slut men hon har ingenstans att ta vägen. Hon kan inte flytta till sina föräldrar och hon kan inte få en egen lägenhet.

    Så det känns hemskt att göra slut då hon inte har någonstans att gå och ännu hemskare att fortsätta då det någon gång kommer att ta slut.

    Vill absolut inte såra henne.


    .
  • Svar på tråden Hur ska jag göra?
  • Molly57

    Du sårar henne mer om du inte är ärlig. Kan du inte se en framtid med henne måste du säga det, ju tidigare desto bättre. Hoppas det löser sig.

  • Schack73

    Letar hon ens bostad? Du kan väl ta upp att du skulle vilja bli särbo till att börja med så hon börjar leta bostad.

  • Swinka

    Vart bodde hon innan hon flytta ihop med dig?

    Ge henne en chans att bo kvar kanske tills hon hittar nytt eller någon att bo med så kan du flytta ut ett tag?

  • Alltärfanupptaget

    Hon kan inte få en egen lägenhet av olika anledningar. Hon bodde med en av sina föräldrar men dit kan hon inte flytta igen. Det bästa känns ju som att berätta och att hon kan bo kvar tills allt ordnat sig för henne.

  • Anonym (kari)

    Gör slut med henne om du inte har de rätta känslorna men låt henne bo kvar som kompis som ditt samvete kräver.

Svar på tråden Hur ska jag göra?