• MadeleineFamily

    Fäste ägget? Gravid?

    Hej, är en ny person här!

    Ca i en vecka nu så har jag haft ont i ryggen och igår kväll började det göra väldigt ont i svanken. Allt onda började på vänster sida. På vänster fick jag ont vid knäet/ligament, det kändes som växtvärk, jag kunde inte gå. Samtidigt började det göra ont på vänster äggstock och höften. Hade svårt att sitta och stå. När jag satt mig ner fick jag ont i båda äggstockarna, även nedre magen. Och när jag hade samlag igår kväll fick jag ont i båda stockarna också.

    Idag känner jag bara av att det gör ont i äggstockarna när jag sätter mig ner. Det ryggonda försvann och det i knäet med. Vill också säga att jag har flytningar, rikligt och typ klibbig/slemmig, svårt att förklara, men hoppas att någon förstår vad jag menar. Har inte haft mens på 3 månader. Ägglossning kan det inte vara nu, jag brukar aldrig uppleva såhär annars när jag får ägglossning. Har haft svårt att sova.

    Har någon av er haft liknade symtom? Är det tidig gravidsymptom?

    Hoppas att ni förstår det jag menar i texten!

  • Svar på tråden Fäste ägget? Gravid?
  • Delilah2001

    Låter inte som gravidsymptom direkt, utan mer symptom på ägglossning.

    Hur vet du att du inte kan ha ägglossning nu?

  • MadeleineFamily

    För mina tidigare symtom på ägglossningar har aldrig varit som jag hade igår.. Jag brukar alltid vara säker när jag fr min ägglossning. Och det det här onda varade bara under kvällen. Jag brukar känna av min ägglossning i några dagar.

Svar på tråden Fäste ägget? Gravid?