• Anonym (Klitrunk)

    Kvinna tycker du om att få din klitoris avrunkad ?

    Som det låter tycker du om att få din klitoris avrunkad?, alltså att man tar tag i den när den styvnar till och runkar den mellan tumme och pekfinger?

  • Svar på tråden Kvinna tycker du om att få din klitoris avrunkad ?
  • Anonym (Fjortis)

    Har du sett för mycket porr eller. Du kan inte vara äldre än högst 14 år.

  • Anonym (Tjej)

    Det går inte, den är för liten. Några millimeter bara om ens det.

  • Anders 386

    Man kan kalla det vad man vill - men jag förstår TS. Man kan faktiskt ta med ett par fingrar på sidorna om huden ovanför och typ "runka" som man gör med ett manligt ollon. Har gjort det på min fru flera gånger - ibland har jag fått positiv reaktion och ibland inte. Hon är lite dålig på att ge respons så jag har inte fått riktigt klart för mig vad hon tycker om det.

    Så frågan är verkligen relevant. Dom kvinnor som inte förstår har dålig koll på sitt underliv. Eller vet inte hur en kille runkar.

  • Anonym (Fjortis)
    Anders 386 skrev 2017-05-05 15:55:32 följande:

    Man kan kalla det vad man vill - men jag förstår TS. Man kan faktiskt ta med ett par fingrar på sidorna om huden ovanför och typ "runka" som man gör med ett manligt ollon. Har gjort det på min fru flera gånger - ibland har jag fått positiv reaktion och ibland inte. Hon är lite dålig på att ge respons så jag har inte fått riktigt klart för mig vad hon tycker om det.

    Så frågan är verkligen relevant. Dom kvinnor som inte förstår har dålig koll på sitt underliv. Eller vet inte hur en kille runkar.


    Snarare du som har dålig koll på kvinnors underliv när du tror att det går på alla kvinnor bara för att det gör det på fin fru. Att du ens har mage som man att sitta och påstå att du har bättre koll på kvinnlig anatomi än vi kvinnor är både komiskt och upprörande.
  • Anonym (Asså)

    Vad är de för fel på folk nu för tiden???? Är alla helt porrskadade?

    Och nej väldigt få kvinnor har så stor klitoris att du kan runka av den. Tro mig då jag jobbar på gynop.

    Har nog aldrig ens sett de faktiskt och antar att de du sett är dom kvinnorna som gjort nå vakuum och allt är sjukt svullet.

  • Anonym (Klitrunk)
    Anonym (Fjortis) skrev 2017-05-05 15:47:03 följande:

    Har du sett för mycket porr eller. Du kan inte vara äldre än högst 14 år.


    Jag är 42, min fru har lärt mig det, hon har väldigt litten klitta men, det går jätte bra att göra som Anders förklarat ta tag i huden över klitoris då den är erigerad och föra fingrarna fram och tillbax, inget fel med det.

    Undrade därmed om det finns andra kvinnor som tycker om det?
  • Anonym (Klitrunk)
    Anonym (Asså) skrev 2017-05-05 17:42:28 följande:

    Vad är de för fel på folk nu för tiden???? Är alla helt porrskadade?

    Och nej väldigt få kvinnor har så stor klitoris att du kan runka av den. Tro mig då jag jobbar på gynop.

    Har nog aldrig ens sett de faktiskt och antar att de du sett är dom kvinnorna som gjort nå vakuum och allt är sjukt svullet.


    Jag antar att du är kvinna, tänk inte på ollonet av klitoris, din organ är mycket större en så och sträcker sig genom huvan du har på klittan, prova och kommentera sen, du får prova när du är kåt.
  • MammAmma

    Alltså, det är ju i princip så extern onani går till för kvinnor, vilka fingrar man än väljer att använda.

Svar på tråden Kvinna tycker du om att få din klitoris avrunkad ?