• Hoyt4

    Hjälp med att välja rätt leksak

    Vi har varit tillsammans länge och har barn med allt vad det innebär. Vi har vanligt vaniljsex och det har blivit tråkigt. Nu har min fru bett mig köpa en leksak som vi kan använda tillsammans.

    Det känns så roligt, jag är chockad och tagen. Ber er om hjälp vad ska jag köpa som är bra och roligt för oss båda. Min fru har svårt att få orgasm så det ska vara något som hjälper henne att komma.

  • Svar på tråden Hjälp med att välja rätt leksak
  • Anonym (Roxi)

    Har ni inga leksaker alls så tycker jag att en vibrator är en bra första grej. En rejäl magic wand kan båda ha glädje av, även i icke-sexuellt massagesyfte, så en sån tycker jag borde finnas i varje sovrum.

  • Hoyt4

    Tack för tipset, det verkar finnas flera. Tänker du på någon specifik modell?

    Är den bra att använda tillsammans?

  • Anonym (Roxi)
    Hoyt4 skrev 2017-05-08 14:17:08 följande:

    Tack för tipset, det verkar finnas flera. Tänker du på någon specifik modell?

    Är den bra att använda tillsammans?


    Jag har en Lelo magic wand som jag är jättenöjd med, men har inte provat någon annan så jag kan inte jämföra. Kan absolut användas både tillsammans och ensam.
  • Anonym (Erfaren)

    En Magic Wand är väldigt bra och ger henne garanterat orgasm, det ska vara en med sladd (inte batteri) och använd vattenbaserat glidmedel samtidigt.

    Den här är bra men slut i lager, går att köpa på andra ställen.
    www.vuxen.se/doxymassager

    Det finns en dyrare starkare/bättre av samma märke.
    www.vuxen.se/doxy-diecast

    Bra klitorisvibrator.
    www.vuxen.se/womanizer-w40

    Den här är bra att använda samtidigt som ovanstående.
    www.vuxen.se/icicles-gold-edition-g01

    Tänk på att risken finns att hon inte behöver dig sedan Flört

    Lycka till!

  • Hoyt4

    Tack Anonym, ser jättebra ut och risken är jobbig så jag får ge henne mer uppmärksamhet och kärlek, men vi får se

    Det verkar smidigare med batteri, är dessa modeller för dåliga?

  • Anonym (Erfaren)
    Hoyt4 skrev 2017-05-08 14:40:14 följande:

    Tack Anonym, ser jättebra ut och risken är jobbig så jag får ge henne mer uppmärksamhet och kärlek, men vi får se

    Det verkar smidigare med batteri, är dessa modeller för dåliga?


    Glöm wand med batteri, det ska vara sladd och ta gärna den kraftigare modellen av dem jag rekomenderade Flört
  • Anonym rekommendation

    En Womanizer eller Satisfyer (använder sig av samma typ av teknik) är det jag kan rekommendera!

    Som partner behöver du knappt göra ngt jobb alls, bara hålla leksaken på plats och höja styrkan ibland.

    Helt klart en av de absolut bästa leksakerna för klitorisstimulation. Den använder sig av en teknik med vibrationer av tryckvågor.

    Läste flera recensioner innan jag köpte en egen (många kvinnor som har svårt att få orgasm får det med hjälp av denna typ av leksak).

    Blev en Womanizer PRO 40 för min del. Ett av mina absolut bästa köp, och helt klart värd varje krona (även om det inte är den billigaste modellen).

    Fördelen är som sagt att man kommer lätt, den är enkel att använda, batterilös (laddas med hjälp av medföljande sladd), smidig att ta med sig, och de nyare modeller är även vattentäta.

    Mitt enda minus är att den är lite högljudd, men det är nog de flesta lite starkare leksakerna på marknaden.

    Rekommenderas varmt! Min pojkvän är även han mycket nöjd över detta köp då han tycker den är enkel att använda, och så får uppleva hur jag njuter utan att han behöver få ont i handen eller käken ;)

    Haha låter nästan som att jag vore sponsrad, men så mycket tycker jag om denna leksak. Har även rekommenderat den till mina vänner.

  • Anonym (buzzlight)

    Letar du efter en sexleksak som du inte vill skrämma frugan med och som garanterat ger orgasm så köp en womanizer. Finns flera olika modeller. Hon kan använda den själv eller du på henne. Blev själv tipsad om denna här på forumet och jag ångrar inte mitt köp. Jag köpte en pro40 som funkar kanon. Här finner du dem https://www.vuxentoys.se/sexleksaker-for-tjejer/womanizer/

  • Anonym (Lätt)

    Jag letar också någon bra leksak men jag har problemet att jag kommer för fort. Jag har aldrig fattat varför det är bra att leksakerna gör att en kommer fort.
    Jag skulle vilja ha något som drar ut lite på njutningen eller kanske gör orgasmen/orgasmerna djupare.

  • NinjaLinan

    Nu vet jag inte om den just gör att du kan "hålla dig" längre, men Satisfyer 2 PRO är underbar och ger mig de djupaste orgasmerna. En annan fördel är att man kan komma om och om och om igen...

  • NinjaLinan
    Anonym (Lätt) skrev 2017-05-22 10:50:03 följande:

    Jag letar också någon bra leksak men jag har problemet att jag kommer för fort. Jag har aldrig fattat varför det är bra att leksakerna gör att en kommer fort.
    Jag skulle vilja ha något som drar ut lite på njutningen eller kanske gör orgasmen/orgasmerna djupare.


    Nu vet jag inte om den just gör att du kan "hålla dig" längre, men Satisfyer 2 PRO är underbar och ger mig de djupaste orgasmerna. En annan fördel är att man kan komma om och om och om igen...
  • Bagarn01

    Min fru, men även jag ÄLSKAR rabbitar. Den senaste i raden är den hon älskar mest. Hon kommer nämligen skönast av stimulans både ut och invändigt samtidigt.

    Inte den billigaste rabbiten MEN hitentills den bäste enligt henne. Uppladdningsbar oxå vilket vi gillar starkt.

    www.pleasuredome.se/fifty-shades-grey-darker-rabbit-vibrator-p-6774.html

    Rabbitar med snurrande kulor klämmer hon bara sönder när det går för henne. :')

Svar på tråden Hjälp med att välja rätt leksak