• Äldre 11 May 01:59
    7349 visningar
    2 svar
    2
    7349

    Det svider lite på toppen av ollonet och lite på förhuden.

    Hej. Jag och min gravida flickvän hade gjort slut i några månader och då jag hade sex med en annan tjej i max 2 minuter innan jag inser vad fan jag håller på med och går därifrån. (Jag använde kondom) ett och ett halvt dygn efter kommer mitt gravida X och säger att hon vill ge oss en chans till och jag blir över lycklig och vi hamnar i säng och har oskyddat sex. Sen 30 minuter efter det började svida på toppen av ollonet och lite i urinröret. Och nu har svedan kommit och gått under dagarna/kvällarna i 3 dagar. svedan är inte stark och jag påverkas inte av den men man börjar ju fundera vad det kan vara. Både jag och mitt X visade negativt på klamydia test 4 dagar innan vi låg. Och vi hade väntat 12 dagar innan vi tog klamydia testerna. Tacksam för svar!

    Är det allvarligt möjligt att klamydia ger symptom efter 30 timmar? Och att symptomen kommer fram direkt efter jag hade haft sex med en annan? ( Glöm inte att kondom användes vid samlaget med den okända damen.)

    Kan det vara någon bakterie eller förändrat pH värde hos min partner som har fått det att bli så här?

  • Svar på tråden Det svider lite på toppen av ollonet och lite på förhuden.
  • Caramb­olan
    Äldre 11 May 05:39
    #1
    +1

    Tippar på svampinfektion. Supervanligt att få när man är gravid och kan smitta. Går troligen över av sig självt på några dagar, annars fins receptfri salva på apoteket.

  • Äldre 11 May 10:00
    #2

    Okej, tack. Det är nästan det jag misstänker själv. Men Svedan på förhuden är knappt kännbar och röd är jag inte heller på ollon/förhud.

Svar på tråden Det svider lite på toppen av ollonet och lite på förhuden.