• isabellskii

    Ska skaffa iller! Tips på försäkring

    Hej!
    Jag har sen jag flyttade hemifrån för ca 3 år sedan velat skaffa ett husdjur. Först funderade jag på kanin då jag trivs väldigt bra med dem men nu lutar det mer åt en iller då jag tycker de är himla roliga. Jag har läst väldigt mycket om dem, vet hur de ska fodras och hur jag ska illersäkra min lägenhet. 

    Men nu till frågan, vilken försäkring tycker ni är bäst? Vad ingår i vilka?

    Mvh
    Isabell 

  • Svar på tråden Ska skaffa iller! Tips på försäkring
  • viseversa

    Ring runt till lite försäkringsbolag. Har haft en iller själv. Så himla charmiga djur. Emil hette han. Har hört att "pojkar" ofta blir snällare så satsa på en hane tycker jag.

  • isabellskii

    Okej, tack för tipset! Jag har faktiskt tänkt mig en hane för har läst att de tenderar att vara lite lugnare :) Men de verkar så himla roliga!

  • Deceree1
    isabellskii skrev 2017-05-18 11:38:42 följande:

    Min syster har agria på sina två kaniner så har funderat på att skaffa det också :) 


    Min senaste hund bröt benet när hon va ett år. Schäfer. Båda benen i bakbenet. Hade det inte varit för Agria hade vi fått betala typ nästan 50 tusen. Inga problem inget krångel.
  • Yoyoyoyoyoyo

    Har du inte råd att nacka illerjäveln och köpa en ny om den vrickar tassen ska du nog köpa ett annat djur. Typ en dammråtta.

  • Deceree1
    Yoyoyoyoyoyo skrev 2017-05-18 13:34:02 följande:

    Har du inte råd att nacka illerjäveln och köpa en ny om den vrickar tassen ska du nog köpa ett annat djur. Typ en dammråtta.


    Undrar varför det finns så många idioter på denna planet. Det är såna man borde sålla bort
  • isabellskii
    Deceree1 skrev 2017-05-18 13:05:03 följande:

    Min senaste hund bröt benet när hon va ett år. Schäfer. Båda benen i bakbenet. Hade det inte varit för Agria hade vi fått betala typ nästan 50 tusen. Inga problem inget krångel.


    Usch, vad jobbigt för er! Men vad skönt att det löste sig med försäkringen :)
  • isabellskii
    Deceree1 skrev 2017-05-18 13:58:30 följande:

    Undrar varför det finns så många idioter på denna planet. Det är såna man borde sålla bort


    Så fruktansvärt onödig och elak kommentar.
  • isabellskii
    isabellskii skrev 2017-05-18 14:39:26 följande:

    Så fruktansvärt onödig och elak kommentar.


    Menade såklart inte din kommentar, Deceree1. Ny här och vet inte riktigt hur man svarar på endast en kommentar.
  • Deceree1
    Yoyoyoyoyoyo skrev 2017-05-18 13:34:02 följande:

    Har du inte råd att nacka illerjäveln och köpa en ny om den vrickar tassen ska du nog köpa ett annat djur. Typ en dammråtta.


    Det här va en onödig kommentar
Svar på tråden Ska skaffa iller! Tips på försäkring