• cashis­king
    Äldre 18 May 22:28
    14689 visningar
    24 svar
    24
    14689

    Någon som håller på med forex trading?

    Jag håller på med trading och undrar om det är fler här som är intresserad i att tjäna cash på forex marknaden ?

  • Svar på tråden Någon som håller på med forex trading?
  • pix
    Äldre 18 May 22:35
    #1

    Ja, jag håller på med det. Vad tradar du?

  • cashis­king
    Äldre 18 May 22:52
    #2

    Valutor själv? Har du håll på länge ?

  • pix
    Äldre 18 May 23:10
    #3

    Vilka valutapar? Sj kör jag mestadels Aussie och us dollar. Vet inte riktigt men 4-5 år är det iallafall. Du då? 

  • cashis­king
    Äldre 18 May 23:25
    #4

    Jag fokuserar inte på något specifikt valutapar utan tradar utifrån där det är mest rörlighet på marknaden. Jag håller på med 60 sekunders trading bara. Har bara hållt på i några månader men lär mig fortfarande. Kör du också 60 secunds?

  • Äldre 18 May 23:29
    #5

    Vad tjänar man på det?


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • pix
    Äldre 18 May 23:33
    #6
    Frontline skrev 2017-05-18 23:29:02 följande:

    Vad tjänar man på det?


    Väldigt olika.... och beror på hur mycket man investerat oxå. Jag har bara en liten summa på mitt konto men jag lever på det. Vissa dagar gör man en tusing och andra 5 tusen. 
  • cashis­king
    Äldre 18 May 23:37
    #7

    Det beror helt på men man kan absolut leva på det med mycket övning och en bra strategi

  • pix
    Äldre 18 May 23:37
    #8
    cashisking skrev 2017-05-18 23:25:01 följande:

    Jag fokuserar inte på något specifikt valutapar utan tradar utifrån där det är mest rörlighet på marknaden. Jag håller på med 60 sekunders trading bara. Har bara hållt på i några månader men lär mig fortfarande. Kör du också 60 secunds?


    Då tradar vi lite olika. Jag har inget tidsintervall alls. Ibland går det snabbt o ibland kan jag ha en trade öppen i flera dagar om jag är säker på att det kommer att nå ett visst mål.När jag började en gång i tiden körde jag kortare tid och var mer stressad. Vågade inte hålla kvar när det tog tid och jag låg minus. Nu har jag mer "is i magen". 

    Hur går det för dig då?
  • pix
    Äldre 18 May 23:38
    #9
    cashisking skrev 2017-05-18 23:37:32 följande:

    Det beror helt på men man kan absolut leva på det med mycket övning och en bra strategi


    Lever du bara på trading?
  • Äldre 18 May 23:45
    #10

    Kan du förklara lite mer hur man gör och vad det innebär?

    Själv sparar jag enbart i fonder och det går bra nu men mycket vill ha mer..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Någon som håller på med forex trading?