• Äldre 20 May 16:00
    1348 visningar
    7 svar
    7
    1348

    Är inte detta skumt?

    Jag tog ägglossnings test igår vid 9 tiden ungefär. Då kunde jag tydligt se 2 sträck



    Jag tog ett idag klockan 2 men då syntes det inte lika väll är inte det skumt

  • Svar på tråden Är inte detta skumt?
  • Äldre 20 May 16:40
    #1
    Natttis skrev 2017-05-20 16:00:16 följande:

    Jag tog ägglossnings test igår vid 9 tiden ungefär. Då kunde jag tydligt se 2 sträck

    Jag tog ett idag klockan 2 men då syntes det inte lika väll är inte det skumt


    Nej då är ju äl över? Inget konstigt
  • Äldre 20 May 21:39
    #2

    Ja kan till lägga att jag tog test även den 18 men då syntes det inte så mycket heller

  • Äldre 20 May 21:40
    #3

    Kan jag ändå missat ägglossning

  • Anonym (Nej)
    Äldre 20 May 21:53
    #4

    Nej det är inte skumt. Du har med största sannolikhet missat ägglossningen (om du hade nån denna månad)

  • Äldre 20 May 22:02
    #5

    Jag funderade på och ringa barnmorskan. Och höra med henne vad hon tror. För har varit duktig och testat varje dag för att verkligen se till att jag inte missar den.

    17 maj



    18 maj



    19 maj

  • Äldre 20 May 22:10
    #6
    Natttis skrev 2017-05-20 22:02:43 följande:
    Jag funderade på och ringa barnmorskan. Och höra med henne vad hon tror. För har varit duktig och testat varje dag för att verkligen se till att jag inte missar den.

    17 maj

    18 maj

    19 maj
    Herregud, varför måste du ringa BM för det? Ägglossningstest är inte alltid tillförlitliga och om du inte testar på rätt tidpunkt eller flera gånger om dagen finns risk att de inte visar utslag en månad. Om det gått mer än ett år utan att du blivit gravid kan du kontakta vården, innan dess är det bara att ha tålamod.
  • Äldre 20 May 22:20
    #7

    För jag har oregelbunden mens får se om mensen kommer. Och när den kommer. Det har legat allt ifrån 30 dagar till 46 dagar

Svar på tråden Är inte detta skumt?