• Zfinx

    Kvinna - hur ofta vill du komma?

    Hur ofta vill du komma?

    Är du nöjd/missnöjd?

  • Svar på tråden Kvinna - hur ofta vill du komma?
  • Anonym (Stina)

    Helst varje gång men nu går inte de, så kommer varannan var tredje gång men är väldigt nöjd ändå. Med mitt ex kom jag typ aldrig.

  • Anonym (Girl30)

    Beror på vilken sorts kåt jag har.

    Sitter kåtheten mer i huvudet vill jag bara bli pådunkad pang på/använd.

    Sitter kåtheten mer mellan benen så är orgasm trevligt.

  • LionQueen88

    Kommer ca. en gång i minuten varje gång jag har sex och är mycket nöjd med det.

  • fröken88

    Allra helst alla gånger jag har sex och med mitt ex som det tog slut med för ett halvår sedan kom jag nog 8-9 av 10 gånger. Det gjorde inget att jag inte kom de där två eller den där enda gången jag inte kom. Sedan skulle jag vilja lära mig fler sätt att komma. När jag var tillsammans med mitt ex kom jag oftast genom att han använde fingrarna och vi låg oftast i samma ställning. Jag skulle vilja komma i fler ställningar och att en framtida partner ger mig oralsex oftare än mitt ex.

  • Anonym (man)

    Jag är man men svarar ändå. Mitt mål är att min fru ska komma 2 ggr per sexakt.

    Oftast blir det bara en, men jag jobbar på det. Ibland är denna enda så kraftig att hon inte klarar mer haha

  • Anonym (Tjejkompisen)

    1-2 ggr vid sex och kanske 1 gg mellan sexgångerna.

  • LionQueen88

    Jag brukar hinna komma runt 10 ggr. på de ca. 10 min. min kille brukar orka. Skulle vilja komma åtminstone 20 ggr. Så inte helt nöjd, men det är inte hela världen.

  • Plupp73

    För mig räcker 1g/sexakt. Jag kommer varje gång numera, men gjorde inte det när jag var ung. Visserligen annan partner....

  • Anonym (j)

    Självklart vill man komma varje gång man har sex, annars är det väl helt onödigt att ha sex.

    Men det är väl inte det du frågar efter? Utan hur ofta per dag/vecka/månad? Varannan eller var tredje dag här, annars blir jag grinig (:

Svar på tråden Kvinna - hur ofta vill du komma?