• Anonym (Tagge­n)
    Äldre 23 May 02:21
    15414 visningar
    203 svar
    -1 +2
    203
    15414

    SD kvinnor utan barn

    Ska hålla inlägget kort och konsist...

    Jag är en singel SD kille 30+ och vill aldrig ha barn! Att inte vilja ha barn minskar ju mina chanser dramatiskt och det vet jag. Jag är dessutom så politiskt inkorrekt man kan bli. Media och större delen av er hjärntvättade stämplar mig som rasist nazist facist bla bla bla.

    I dagens läge för oss med öppna ögon borde inte detta ens vara ett problem med tanke på all skit som pågår i landet, men nu är det så. Jag undrar om det finns tjejer här med samma politiska åsikt och vett i huvudet att inte vilja skaffa barn?

  • Svar på tråden SD kvinnor utan barn
  • Anonym (Nej tack)
    Äldre 23 May 06:30
    #1
    -3 +5

    Att vara politiskt inkorrekt innebär att man öppet kränker människor pga deras hudfärg, religion,kön eller sexuella läggning. Är det verkligen media och vi andra som stämplar dig som rasist när du själv är öppen med att du kränker folk?!?

    Troligtvis är det därför du är singel. En hatfull person attraherar få.

  • Anonym (tja)
    Äldre 23 May 06:53
    #2
    +1

    Jag tror att det faktum att du inte vill ha barn minskar dina chanser betydligt mer än att du röstar på SD. Sen beror det på hur "politiskt inkorrekt" du är i övrigt, men många kvinnor i Sverige är negativa till massinvandringen och dess följder. Däremot vill de flesta ha barn. Så där ligger nog ditt största problem.

  • Anonym (tja)
    Äldre 23 May 06:56
    #3
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-05-23 06:30:35 följande:
    Att vara politiskt inkorrekt innebär att man öppet kränker människor pga deras hudfärg, religion,kön eller sexuella läggning. Är det verkligen media och vi andra som stämplar dig som rasist när du själv är öppen med att du kränker folk?!? Troligtvis är det därför du är singel. En hatfull person attraherar få.

    Var har ts skrivit att han kränker folk?
  • Anonym (Nej tack)
    Äldre 23 May 07:00
    #4
    -2 +1
    Anonym (tja) skrev 2017-05-23 06:56:06 följande:

    Var har ts skrivit att han kränker folk?


    Att vara politiskt korrekt innebär ju att man är noga att inte kränka folk för hudfärg, religion, kön och sexuell läggning. Ts skriver att han är så "politiskt inkorrekt man kan bli", vilket rimligtvis betyder att han gärna kränker så många han kan eller liknande.
  • Anonym (tja)
    Äldre 23 May 07:06
    #5
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-05-23 07:00:32 följande:
    Att vara politiskt korrekt innebär ju att man är noga att inte kränka folk för hudfärg, religion, kön och sexuell läggning. Ts skriver att han är så "politiskt inkorrekt man kan bli", vilket rimligtvis betyder att han gärna kränker så många han kan eller liknande.

    Det är din tolkning av begreppet. Jag tror inte att det är så han menar, men jag kan förstås ha fel.
  • Anonym (Nej tack)
    Äldre 23 May 07:16
    #6
    Anonym (tja) skrev 2017-05-23 07:06:36 följande:

    Det är din tolkning av begreppet. Jag tror inte att det är så han menar, men jag kan förstås ha fel.


    Vilken är din tolkning av begreppet?
  • Anonym (Polis­)
    Äldre 23 May 07:23
    #7
    Anonym (tja) skrev 2017-05-23 06:53:34 följande:

    Jag tror att det faktum att du inte vill ha barn minskar dina chanser betydligt mer än att du röstar på SD. Sen beror det på hur "politiskt inkorrekt" du är i övrigt, men många kvinnor i Sverige är negativa till massinvandringen och dess följder. Däremot vill de flesta ha barn. Så där ligger nog ditt största problem.


    En del desperata kvinnor skaffar ju barn med vem som helst, så åsikterna bör inte vara problemet alls...
  • Äldre 23 May 07:24
    #8
    -1 +6

    Önskar att fler SDare tänkte som dig. Reproduktion är inget för er.

  • Anonym (Hanna­)
    Äldre 23 May 07:39
    #9
    Queennr1 skrev 2017-05-23 07:24:01 följande:

    Önskar att fler SDare tänkte som dig. Reproduktion är inget för er.


  • LionQu­een88
    Äldre 23 May 08:08
    #10

    Jag röstar SD och vill inte ha barn. 
    Visst begränsar det chanserna något att man inte vill ha barn men guldkorn finns.

Svar på tråden SD kvinnor utan barn