• Anonym (Tunne­l)
    Äldre 23 May 14:29
    6152 visningar
    16 svar
    16
    6152

    Idag på tunnelbanan

    Idag på morgonen på väg till jobbet i tunnelbanan så var det en kvinna i kort kjol som satt snett mittemot mig inte på sätena bredvid utan nästa rad så att säga.

    Hon satt ganska bredbent så man såg nästan hela vägen in, såg inga trosor.
    Varje gång jag blickade så smålog hon och hon såg tydligt att jag kollade mellan benen, det såg ut som att hon njöt av det, hon gjorde inte minsta försök att typ stänga till eller sätta ben över ben.

    På vägen hem, så satt jag närmast fönstret och framför mig satte sig en dam på kanske 40-45, rätt snygg i en klänning som man såg genom, hon hade ingen bh och såg inga band runt midjan, misstänker utan trosor också.
    Hon satt lite snett så att jag lätt kunde vila ögonen på brösten, hon böjde sig rätt ofta framåt och bröstvårtan nästan kom hela vägen ut.

    Vad hade de i tankarna tro?  

  • Svar på tråden Idag på tunnelbanan
  • Äldre 23 May 14:37
    #1

    Att ta sig från A-B så smidigt som möjligt?

  • Anonym (Tunne­l) Trådstartaren
    Äldre 23 May 14:48
    #2
    svenskitelge skrev 2017-05-23 14:37:30 följande:

    Att ta sig från A-B så smidigt som möjligt?


    Det är nog sant! men att bre ut sig fast nån tittar verkade mer ?
  • Anonym (anony­m)
    Äldre 23 May 14:55
    #3

    Finns blottare bland båda könen så det betyder alltså inget att det var du som såg utan bara att någon såg.

  • Anonym (Tunne­l) Trådstartaren
    Äldre 23 May 15:01
    #4

    Men 2 på samma dag ? 

  • Anonym (Jo)
    Äldre 23 May 15:11
    #5

    Det finns blottare av båda könen.

  • Äldre 23 May 15:17
    #6

    Jag vet inte vad de tänkte, du får helt enkelt jobba på karaktärerna mer och ta fram bakgrundshistorier för dem. Sedan kan du vidareutveckla konceptet till en erotisk novell där du vädrar dina sexfantasier, istället för bara ett foruminlägg.

  • Anonym (Tunne­l) Trådstartaren
    Äldre 23 May 15:23
    #7
    John22 skrev 2017-05-23 15:17:55 följande:

    Jag vet inte vad de tänkte, du får helt enkelt jobba på karaktärerna mer och ta fram bakgrundshistorier för dem. Sedan kan du vidareutveckla konceptet till en erotisk novell där du vädrar dina sexfantasier, istället för bara ett foruminlägg.


    Ähhh, sexfantasier har jag nog, men det var det som hände, har du något problem med att tro på det behöver inte du skriva något.

    Jag bara undrade, eftersom de flesta kvinnor alltid är noga med att att sitta med benen ihop eller att om någon tittar, täcka över eller göra något, men dessa två hade inga problem med att vika ut sig
  • Anonym (flukt­are?)
    Äldre 23 May 15:26
    #8
    Anonym (Tunnel) skrev 2017-05-23 15:23:06 följande:

    Ähhh, sexfantasier har jag nog, men det var det som hände, har du något problem med att tro på det behöver inte du skriva något.

    Jag bara undrade, eftersom de flesta kvinnor alltid är noga med att att sitta med benen ihop eller att om någon tittar, täcka över eller göra något, men dessa två hade inga problem med att vika ut sig


    Ägna dig åt ditt jobb istället för att flukta främmande kvinnor mellan bena?
  • Anonym (Tunne­l) Trådstartaren
    Äldre 23 May 15:28
    #9
    Anonym (fluktare?) skrev 2017-05-23 15:26:54 följande:
    Ägna dig åt ditt jobb istället för att flukta främmande kvinnor mellan bena?
    Det så råkar vara på fritiden :)
    Mitt jobb gör jag på arbetstid.
    Problem?
  • Anonym (flukt­are?)
    Äldre 23 May 15:34
    #10
    Anonym (Tunnel) skrev 2017-05-23 15:28:17 följande:

    Det så råkar vara på fritiden :)

    Mitt jobb gör jag på arbetstid.

    Problem?


    Menar du att du fluktar kvinnor mellan benen på arbetstid?

    Hmmm..
  • Anonym (Tunne­l) Trådstartaren
    Äldre 23 May 15:48
    #11
    Anonym (fluktare?) skrev 2017-05-23 15:34:23 följande:
    Menar du att du fluktar kvinnor mellan benen på arbetstid?

    Hmmm..
    Absolut! vill du hänga med;)
  • Äldre 23 May 19:02
    #12

    De funderade väl på om de hade glömt något avdrag i självdeklarationen...

  • Äldre 23 May 20:03
    #13

    Jo, det här blir bara värre och värre. I söndags på Djurgårdsfärjan var alla spritt språngande nakna.
    Jojomensan!
    Vad hade de i tankarna?

  • Äldre 23 May 23:14
    #14

    otroligt upphetsande med kvinnor som vet att man ser...
    skulle göra vad som helst för att titta på ex. i provrummet för damerna

  • Anonym (Fffff­ff)
    Äldre 23 May 23:27
    #15

    Inbillning

  • Äldre 24 May 23:39
    #16
    Anonym (Tunnel) skrev 2017-05-23 15:23:06 följande:
    Ähhh, sexfantasier har jag nog, men det var det som hände, har du något problem med att tro på det behöver inte du skriva något.

    Jag bara undrade, eftersom de flesta kvinnor alltid är noga med att att sitta med benen ihop eller att om någon tittar, täcka över eller göra något, men dessa två hade inga problem med att vika ut sig
    Ingenting gör mig så kåt som att märka att killar kollar in mig, när jag vet att jag är sexigt klädd. Kanske med en lite genomskinlig top eller väldigt kort kjol...eller låga tajta jeans med lite hål här o där, så ja, vi är kanske inte i majoritet men vi är en del som gillar att bli ¨kollade¨
Svar på tråden Idag på tunnelbanan