• Deadea

    Tips på PC-spel.

    Har förut spelat en hel del men nu var det ett tag sedan. Längtar efter att hitta något roligt spel att spela. Till PC. 
    Mitt xbox360 dog för ett tag sedan men på den gillade jag Viva pinata, My horse and me 2. Fable var ingen jättefavorit men det dög. Annars gillar jag verkligen ratchet och clank till ps2. 
    På datorn spelade jag runescape men det var länge sen och gillar det inte nu. Har också gillat Oblivion, skyrim, The Sims, zoo tycoon och Stardew valley och farming simulator. Till ds gillade jag Rune factory och Harvest moon, Pokémon har jag spelat mycket i perioder. Provade Paladins en kort stund men gillade inte det.


    Lite bakgrund där, vill nog gärna hitta stora öppna spel man kan spela länge. Är superpank så letar endast efter GRATIS spel, till PC. Hjälp mig alla stora spelfans där ute. Vill komma igång och spela igen.

  • Svar på tråden Tips på PC-spel.
  • Deadea

    Har Steam men hittar inga gratis jag fastnar för. Därför ber jag om råd om roliga spel. Skulle ta år och dar att ladda ner alla. Laddade ner paladins och testade för men tog bort det rätt snabbt.

Svar på tråden Tips på PC-spel.