• Tioitopp

    Beskriv vad det är som gör att du och din nuvarande sambo, partner mm trivs ihop.

    Beskriv vad det är som gör att du och din nuvarande sambo, partner mm trivs ihop. Försök lägga fram det som du tror gör att ni är ihop och är ett par. Beskriv det så gott du kan.Glad

  • Svar på tråden Beskriv vad det är som gör att du och din nuvarande sambo, partner mm trivs ihop.
  • Anonym (qwerty)

    För att vi fortfarande är 2 individer som inte behöver den andre för att leva. Vi behöver inte höras av varje dag. Vi kan vara borta veckor på varsitt håll utan att skicka så mycket som ett sms.
    Till skillnad mot mitt psykopat-ex som ringde och sms:ade flera gånger om dagen. En gång när jag inte svarade så ringde hon supportavdelningen på mitt företag och krävde att dom skulle koppla henne till mig.

  • Rödtjärnens Anna

    I grunden har vi samma värderingar kring det mesta i livet. Vi båda trivs i enkelhet och lugn ute på landsbygden. Vi har många intressen gemensamma, det gör att vi kan göra saker tillsammans som vi båda uppskattar. Vi har ofta mindre projekt där vi lärt oss samarbeta som ett team även i vardagen

    Vi trivs i varandras sällskap, vi är väldigt kärleksfulla mot varann. Samtidigt är vi två individer som inte sitter ihop, och vi respekterar varandra och den egentid den andre behöver.

    Kan inte tänka mig någon bättre man än min faktiskt.

  • Frontline
    Rödtjärnens Anna skrev 2017-05-25 17:33:48 följande:
    I grunden har vi samma värderingar kring det mesta i livet. Vi båda trivs i enkelhet och lugn ute på landsbygden. Vi har många intressen gemensamma, det gör att vi kan göra saker tillsammans som vi båda uppskattar. Vi har ofta mindre projekt där vi lärt oss samarbeta som ett team även i vardagen
    Vi trivs i varandras sällskap, vi är väldigt kärleksfulla mot varann. Samtidigt är vi två individer som inte sitter ihop, och vi respekterar varandra och den egentid den andre behöver.

    Kan inte tänka mig någon bättre man än min faktiskt.
    Låter som om du var min fru..

    Vi har varit tillsammans i 14 år och har aldrig bråkat, vi har på sin höjd höjt rösten till varandra.

    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • gbgumman

    Varit ihop i 17 år
    Det pirrar i kroppen när vi ses
    Vi skrattar massa ihop
    Vi delar vissa intressen och har vissa intressen som vi inte pådyvlar varandra.
    Vi längtar efter varandra och hjälper varandra alltid.

Svar på tråden Beskriv vad det är som gör att du och din nuvarande sambo, partner mm trivs ihop.