• 2Ninna

    Killkompisar har ändrat beteende och jag förstår ingenting? hjälp, snälla erfarna personer

    Hej på er

    Jag har aldrig startat en forumstråd förut. Jag känner mig superförvirrad just nu att jag börjar skriva här och hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig med att förklara märkliga beteenden som mina kompisar har.

    Min kompis, som vi kan kalla för Måns, har länge visat intresse för mig men mycket svagt att jag inte kunnat bedöma om det bara är "vänskapstecken". Jag måste tillägga att jag är supernaiv och fattar aldrig vad som händer när någon flirtar med mig haha. Jag ser honom bara som kompis då jag har pojkvän, vilket han vet. Våra gemensamma killkompisar har vid flera gånger bytt plats (om vi sitter någonstans) så att jag och Måns sitter bredvid varandra, fast jag pratade med kompisen som tidigare satt bredvid mig. Alltså det har verkligen varit jättekonstigt, plötsligt och väldigt random! Det har hänt flera gånger och det har varit olika kompisar varje gång.

    Det slog mig inatt att det kanske är för att han inte vågar ta steget själv? Min och Måns relation har på sista tiden blivit starkare och vi har jätteroligt ihop men det känns bara som att han behandlar mig som en bra kompis.

    Brukar killkompisar "hjälpa" varandra sådär? De vet ju också att jag inte är singel. Eller är jag bara paranoid haha och bara hittar på?

    Tacksam för svar!
  • Svar på tråden Killkompisar har ändrat beteende och jag förstår ingenting? hjälp, snälla erfarna personer
  • 2Ninna

    Jag borde kanske säga att han har ibland valt att stå nära mig så att han vidrör mig och pillat med mitt hår haha... men sånt tror jag att han gör med många tjejkompisar. Eller jag vet inte men han umgås med våra gemensamma tjejkompisar också så det kan ju fortfarande bara vara så att han bara gillar mig som kompis :)

    Jag är så dålig på sånt här!!

Svar på tråden Killkompisar har ändrat beteende och jag förstår ingenting? hjälp, snälla erfarna personer