• Anonym (Bedragna hustrun)

    Ni som blivit bedragna, har ni kunnat ha en fungerande relation med exet och den nya?

    Ja som rubriken säger... Misstänkte länge innan vi separerade att det var nåt mellan maken och en tjej på hans jobb. Men fick höra att jag inbillade mig. Nästan genast efter jag flyttat började denna tjej vara där på helgerna när barnen var där (och säkerligen annars också). Men fick fortfarande höra att det inte var nåt mellan dom. Nu var jag hem till honom föt första hången på länge och då är hennes, och hennes barns, saker i hela huset...

    Blev så arg för att han inte bara kan säga sannigen, och skulle helst av allt inte vilja ha något mer med honom, och definitivt inte henne, att göra. Men vi har ju barn ihop, så hur gör man??

  • Svar på tråden Ni som blivit bedragna, har ni kunnat ha en fungerande relation med exet och den nya?
  • lövet2

    Nej, vi har ingen fungerande relation. Jag har aldrig direkt träffat hans nya, men då har jag större barn som kan tala för sig själva. Den yngsta var 10 år när vi skildes, och det är sällan jag ens behöver prata med exet. Den nya behöver jag inte alls prata med.

  • Anonym (Bedragna hustrun)
    lövet2 skrev 2017-05-25 22:50:09 följande:

    Nej, vi har ingen fungerande relation. Jag har aldrig direkt träffat hans nya, men då har jag större barn som kan tala för sig själva. Den yngsta var 10 år när vi skildes, och det är sällan jag ens behöver prata med exet. Den nya behöver jag inte alls prata med.


    Är det inte svårt när ni har barn ihop?
  • lövet2
    Anonym (Bedragna hustrun) skrev 2017-05-26 19:50:40 följande:
    Är det inte svårt när ni har barn ihop?
    Han lämnade inte bara mig utan hela familjen, så han träffar bara den yngsta. Dessutom träffar han henne bara varannan månad ungefär. Utöver det ringer han bara någon gång till ett par av storasyskonen.
Svar på tråden Ni som blivit bedragna, har ni kunnat ha en fungerande relation med exet och den nya?