• Anonym (KL)

    Någon utbränd med ADD/ADHD?

    Är det någon som varit utbränd som har diagnosen ADD/ADHD?

    Jag kommer troligtvis bli diagnosticerad men har också ett utmattningssyndrom och är därför lite rädd att börja med medicinen, med risken att bli mer stressad.

    Berätta gärna dina erfarenheter och tankar :)
  • Svar på tråden Någon utbränd med ADD/ADHD?
  • Anonym (va?)

    Varför rädd för medicinering? Det är ju vägen till att bli bättre.

  • Anonym (KL)
    Anonym (va?) skrev 2017-05-26 07:51:11 följande:

    Varför rädd för medicinering? Det är ju vägen till att bli bättre.


    För att det är stimulerande mediciner som kan göra det ännu svårare att varva ner t.ex,?
  • nnnnnnnn
    Anonym (KL) skrev 2017-05-26 19:02:42 följande:
    För att det är stimulerande mediciner som kan göra det ännu svårare att varva ner t.ex,?
    Nej, det är ju det som är grejen - har någon ADHD så funkar det tvärtom. De varvar ner av sådant som gör andra speedade...
  • Anonym (Adhd)

    Innan du börjar med adhd medicin, prova CBD olja, L-theanin, magnesium, Zinc , bra omega 3 och mycket.

  • Anonym (KL)
    Anonym (Adhd) skrev 2017-05-26 22:39:11 följande:

    Innan du börjar med adhd medicin, prova CBD olja, L-theanin, magnesium, Zinc , bra omega 3 och mycket.


    Vad roligt att du skrev det nu! Fick hem CBD-olja idag som jag beställt och ska prova. L-theanin var inge bra för mig
  • Anonym (KL)
    Anonym (Adhd) skrev 2017-05-26 22:39:11 följande:

    Innan du börjar med adhd medicin, prova CBD olja, L-theanin, magnesium, Zinc , bra omega 3 och mycket.


    Magnesium tar jag redan regelbundet. Högkvalitéts.
  • Anonym (Ocksåutbränd)

    Var också utbränd och provade Endoca CBD-olja! Framförallt fick jag mer energi från den och är övertygad om att det är den som hjälpt mig komma tillbaka. Känner mig piggare än förr, kan verkligen rekommendera att prova! Köpte min från Nordic Oil men finns många ställen att välja mellan.

Svar på tråden Någon utbränd med ADD/ADHD?