• Anonym (älskarinnan)

    Att sluta vara 'den andra kvinnan'..

    Jag har satt mig själv i en jävla rävsax. Jag har börjat träffa en upptagen man (vi har träffats periodvis tidigare). Anledningen till att jag började träffa honom igen var helt enkelt att jag var i en destruktiv period i mitt liv, att träffa honom gav mig bekräftelse och eftersom jag mår dåligt av det skadade jag mig själv samtidigt.

    Och nu sitter jag fast.Jag är störtkär, tänker på honom hela tiden. Varje gång vi träffas (vilket vi bara gör när han tjatat) mår jag jättebra en dag eller två, sen är jag förkrossad igen eftersom han är med sin familj istället för mig. Jag bestämmer mig för att aldrig mer träffa honom, sen går det någon vecka eller två, ibland tre och så hör han av sig igen och lyckas övertala mig att träffas.

    Jag har betett mig helt stört,har bett honom lämna mig ifred och har tom blockat honom på messenger men det hjälper liksom inte. Hans nummer kan jag inte spärra då jag måste ha det pga jobb. Jag har slutat ta kontakt med honom så det är bara han som tar kontakt.

    Jag KAN INTE stå emot honom. Tro mig. Jag har verkligen verkligen försökt.

    Hur fsen tar man sig ur en sån här situation när man är för svag för att göra de och mannen vägrar lämna mig ifred?

  • Svar på tråden Att sluta vara 'den andra kvinnan'..
  • Carambolan

    Slå en pling till hans fru och berätta så löser det sig nog åt det ena eller andra sättet ska du se

  • taquine
    Carambolan skrev 2017-05-26 12:52:22 följande:

    Slå en pling till hans fru och berätta så löser det sig nog åt det ena eller andra sättet ska du se


    Goodness me
  • Linnis92
    Carambolan skrev 2017-05-26 12:52:22 följande:

    Slå en pling till hans fru och berätta så löser det sig nog åt det ena eller andra sättet ska du se


    Håller verkligen med.
  • Anonym (älskarinnan)
    Carambolan skrev 2017-05-26 12:52:22 följande:

    Slå en pling till hans fru och berätta så löser det sig nog åt det ena eller andra sättet ska du se


    Tro mig. Tanken har slagit mig, hade dom inte haft barn så hade jag gjort det för att bli av med honom....

    Och enligt honom så misstänker/har hon misstänkt att han och jag legat/ligger så helt omedvetna är hon nog inte... Hon var den förra 'andra kvinnan'.....
  • Anonym (Ring frugan!)

    Klart han är envis och inte ger sig, när han vet att det lönar sig att tjata.

    Så vill du bli av med honom, så sluta serva honom med sex. Gör istället klart för honom att du kontaktar frugan/sambon om han inte lägger av. Det kommer garanterat göra susen.

    Kan det verkligen vara så svårt att säga nej till en sån looser? En otrogen karl är fruktansvärt oattraktiv i mina ögon. Men men..

  • taquine
    Anonym (älskarinnan) skrev 2017-05-26 13:07:07 följande:
    Tro mig. Tanken har slagit mig, hade dom inte haft barn så hade jag gjort det för att bli av med honom....

    Och enligt honom så misstänker/har hon misstänkt att han och jag legat/ligger så helt omedvetna är hon nog inte... Hon var den förra 'andra kvinnan'.....
    Vad har barnen med detta att göra? Låter mest som en jäkligt dålig ursäkt från dig.
    Du vill egentligen  träffa honom men samtidigt rättfärdiga dig själv.

    Pinsamt...
    Goodness me
  • Anonym (Argh)
    taquine skrev 2017-05-26 13:22:03 följande:
    Vad har barnen med detta att göra? Låter mest som en jäkligt dålig ursäkt från dig.
    Du vill egentligen  träffa honom men samtidigt rättfärdiga dig själv.

    Pinsamt...
    Såna här kommentarer är så kontraproduktiva och bittra och knappast efterfrågade. Hur blir man en sån osympatisk människa som spottar ur sig något sådant. Vad har hänt dig? Hur kan man vara så felfri utan vare sig laster eller okontrollerade behov..
  • Anonym (älskarinnan)
    taquine skrev 2017-05-26 13:22:03 följande:

    Vad har barnen med detta att göra? Låter mest som en jäkligt dålig ursäkt från dig.

    Du vill egentligen  träffa honom men samtidigt rättfärdiga dig själv.

    Pinsamt...


    Dom blir självklart lidande om föräldrarna blir osams. Det säger ju sig självt. Är inte deras fel att pappan knullar runt.

    Och ja jag vill träffa honom. Jag är jättekär i honom. Jag kan inte säga ifrån. Och ja jag vet att det är pinsamt och patetiskt.
  • taquine
    Anonym (Argh) skrev 2017-05-26 13:28:36 följande:
    Såna här kommentarer är så kontraproduktiva och bittra och knappast efterfrågade. Hur blir man en sån osympatisk människa som spottar ur sig något sådant. Vad har hänt dig? Hur kan man vara så felfri utan vare sig laster eller okontrollerade behov..
    Knappast kontraproduktiva eller bittra,Är detta ämne känsligt för dig tro?

    Och nej, jag är naturligtvis inte felfri men någon jävla moral har jag förhoppningsvis.

    Ta hand om dig anonyma (Argh)
    Goodness me
  • Anonym (älskarinnan)
    Anonym (Ring frugan!) skrev 2017-05-26 13:18:44 följande:

    Klart han är envis och inte ger sig, när han vet att det lönar sig att tjata.

    Så vill du bli av med honom, så sluta serva honom med sex. Gör istället klart för honom att du kontaktar frugan/sambon om han inte lägger av. Det kommer garanterat göra susen.

    Kan det verkligen vara så svårt att säga nej till en sån looser? En otrogen karl är fruktansvärt oattraktiv i mina ögon. Men men..


    Jag vet. Och jag håller egentligen med i det sista. Normalt sett.

    Jag har aldrig haft problem att säga nej till någon annan i något sammanhang tidigare.

    Jag tror inte han kommer tro på mig om jag hotar med det.
Svar på tråden Att sluta vara 'den andra kvinnan'..