• TRImmortal

    Stora storlekar och andra aktiviteter i London!

    Den 24-27 juli åker jag med en vän till London och önskar nu få lite tips från er. Vi har varit där flera gånger vardera tidigare så vi har gjort/sett de vanligaste sevärdheterna, mme tussauds osv och denna gången blir det en heldag på Harry Potter-studion. Utöver det har vi planer på att besöka parker och shoppa.

    Vart hittar jag bäst kläder i stora storlekar? Jättegärna mammakläder/Gravidkläder!!

    Vart är era smultronställen?

    Vi kommer bo precis vid Kings Cross station :)

  • Svar på tråden Stora storlekar och andra aktiviteter i London!
  • Anonym (Henrik)

    Det är omöjligt att svara på. London har ett oändligt utbud av aktiviteter. Allt beror på vad du vill göra. Jag bor vid Euston till och från sedan något år tillbaka och när jag har tid över så drar jag runt på musikbarer eller njuter av utelivet i Soho och Shoreditch. Vid soliga sommardagar brukar dra till Hammersmith eller Barnes längs temsen och titta på roddtävlingar, avnjutande en drink med trevligt sällskap.

    Vill ni shoppa så dra till Westfield om ni inte varit där, de har det mesta där. :)

  • 2020

    Promenera utmed kanalen (Mot islington) shoppa på upper Street. Gå till canonbury tavern (bra ställe att äta om det är fint väder) eller La Farola (tapas bra priser på upper Street) shopping westfield stratford. Traska runt Shoreditch, Spitafield market, brick lane. Gå på blomstermarknaden Columbia road. Finns många bra ställen att äta runt kings Cross, dishoom är ett måste, men köerna är långa så kom tidigt. Vill du har mera tips så fråga på (har bott här i nästan 20 år)

Svar på tråden Stora storlekar och andra aktiviteter i London!