• Anonym (Ensam)

    Utesluten från kompsar

    Hej

    Jag blir just nu utesluten från mina kompisar av någon anledning jag har inte gjort dem något och har alltid försökt vara snäll mot dem. Är både irriterad och ledsen på dem för jag har inte gjort något mot dem. Det har gått så långt att jag inte bryr mig om att svara de få gånger vi ses i gruppen för det är inte roligt att va med dem för jag vet att de träffas separata. Jag har frågat dem ett X antal gånger om de vill ses men de har alltid varit upptagna med annat och nu orkar jag inte skriva något mer till dem för hur många gånger ska jag egentligen skriva till dem för att det ska bli något?

    Har väldigt få kompisar och de här är de enda jag hänger med och det är rätt så jobbigt att se dem inte bry sig när jag har försökt vara snäll mot dem. Det har nu varit några månader sen vi sågs och vet inte vad jag ska göra längre... Vill fråga dem varför jag blir utesluten från dem men det känns som att det skulle göra saken värre. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre åt saken...

    Jag ser mig lite som en introvert och har det jobbigt att skaffa kompisar som jag kan träffa och va med.

  • Svar på tråden Utesluten från kompsar
  • Anonym (k)

    Har varit i samma sits, att bara ha haft några få kompisar som ändå inte var bra för en. Den enda jag kan säga just nu, är att snälla ge dig ut på nya aktiviteter eller nåt, där det finns möjlighet träffa nya människor.

  • Anonym (Ensam)

    Har typ inget intresse och ork längre det har nästan sex månader sedan jag träffade någon och de senaste "kompisar" jag har träffat har jag bara sett en gång och inget mer. Orkar knappt gå ut jag spelar inte ens data spel längre. Känns som jag har fått fingret av nästan alla jag träffar...

  • Anonym (k)

    Då låter det som du är deprimerad, o då är det en bra ide´ söka upp vården för att få hjälp av dom. Medicin, terapi eller nåt?

Svar på tråden Utesluten från kompsar